× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237909 by Biance_Christian1
Hi Almal,

Was seker maande laas dat ek ingeloer het. Bly om te sien almal is nog hier!

Hoop om goeie nuus binnekort van elk van julle te hoor!

Laas was dit "spring babies", alhoewel enige seisoen sal doen! Ek was vir 3 en 'n half jaar op Nuristerate, en het min of meer September verlede jaar die inspuiting gelos. Nog niks sedertdien nie!

Was in Januarie by gynae, alles is 100% behalwe dat ek geen idee het van my siklus nie, alhoewel ek weet dit kan tot en met n jaar neem om te normaliseer. Is nou op Yasmin, sal vir paar maande daarmee aanhou totdat siklus gereguleer is.

Seuntjie word September 4, DH lae testosteroon en op Nibido inspuiting.

Ek praat nou weer saam want het al so moeg geraak van HPT koop en BFN's kry dat ek nie weer na een gaan kyk nie!

Sterkte aan almal! xxx

Me: 26
DH: 38, low SA (<3mil, low motility)
DS born 2009. Conceived naturally.
TTC#2 since Jul 2012

Seeing Prof. S @ Aevitas since Sep 2013. DH on second round Fertomid 25mg. Me - start Fertomid 50mg March. Possible IUI May 2014 if all goes well.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237908 by Bytjie
Hallo almal,

Hopeful - dus amper naweek dan's AF hier.

Bea - jou tyd is ook om die draai.

Stella - baie bly om te hoor dit gaan beter.

Zarah - hoe lyk dit? Gaan jy oor die naweek toets ;)

Tryingfor3 - baie, baie welkom hier by ons.

Zettie, Lalie, Debs en al die ander hoe gaan dit met julle?

AFM - het vanoggend weer HPT gedoen en dit was negatief maar dis ok, ek was dit half en half te wagte. Ek staan vandag op CD37. DH het nou weer gisteraand gesê dat ons nie meer die break moet vat nie, toe sê ek vir hom op een voorwaarde: dat hy dr bel vir Provera en Femara voorskrifte. Hy sê toe hy gaan dit Maandag doen, maar as daar niks van die saak kom nie dan vat ek my 2 maande vakansie.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 4 months ago #237907 by Hopeful
More Almal,

Hoe gaan dit?

Ek het nie juis nuus nie wag maar nog net baie ongeduldig vir AF en tell darem vandag my medikasie op :)

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 4 months ago #237906 by Bea
StellaK, bly om te hoor jy voel al beter. Ja, ek het dieselfde probleem met pynpille wat my vreeslik maagpyn gee na 'n paar dae - hoop die pyn raak gou beter vir jou.

Zarah, geniet daai koppie decaf! Hoe hou jy nog uit met die 2ww?

AFM: Ek het gister die kliniek gebel vir my uitslae, maar hulle kon nie my lêer kry nie - ek dink dit is dalk by die dokter. Dag 1 sal waarskynlik nie 1 Junie wees nie - ek moet wag vir AF en dit sal 1-3 dae kom na ek die Visanne gestop het.

Lekker dag almal!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 4 months ago #237897 by StellaK
dankie Bea. ja jong, ek voel darem al heelwat beter.
ek is al maandag terug werktoe. het maandag net tot 12 uur gewerk en gister bietjie langer. my baas is darem baie nice oor die hele ding en het gese ek kan vroeg loop solank as wat ek dit nodig het.
die pyn is darem al heelwat minder, maar kan nog nie die pynpille los nie. my lyf is gladnie pille gewoond nie, so my maag raak al erg seer van die baie sterk pille :silly: dis omtrent nou 'n sneeubal effek..hehehe :silly:

ek kan net dink hoe opgewonde is jy :woohoo: ek kry skoon hoendervleis as ek daanaan dink.
dis baie jammer oor jou vriendin.

Zarah, kyk, ek hou darem styf duimvas vir jou BFP!!!

geniet die middag
:heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 4 months ago #237896 by Zarah
Hi Bea. Sjoe! Jou IVF is om die draai! Kan amper nie glo dat jy en Hopeful so te se saam gaan nie. Hier is flippen baie dinge aan die gebeur! Jammer oor jou vriendin. Ja wat, die pad is vol slaggate.

Wat koffie betref, ek is nie n groot koffie mens nie. Maar moet n koppie in die oggend drink om aan die gang te kom (sielkundig). So no drink ek elke oggend my beker decaf. Dis net 1 per dag so kan nie te erg wees nie. Ek mis baie meer my wyntjie :-( En ek eet my chocolate. Die lewe is bitter genoeg.
Ek het my clearblue gekoop. Nou wag ek maar...

Dames, die pregnacare vitamins is 3 for 2 by clicks. Ek drink die conception 1 op die oomblik. Sal wag vir my uitslae voor ek gaan koop. Hopefully koop ek die preganacy 1 :-)

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 4 months ago #237895 by Bea
Hi Julle, hier gesels dit darem nou dat dit klap.

Tryingfor3 - welkom hier by ons. Ek het ook reeds 'n dogtertjie - sy word volgende week 3 en ek verstaan hoe dit voel as jy nog 'n kind wil hê - daardie drang is net so sterk en die pad is ook met tye moeilik en hartseer. Ek stem saam met wat van die ander gesê het - moet jy nie dalk by 'n FS uitkom nie? So baie van ons is al van die wal af in die sloot gehelp deur gynaes en so baie tyd is al vermors voor ons die regte hulp gekry het. Sterkte vir jou pad vorentoe!

Lalie, bly jy is aan die gang met die nuwe FS - ek hou al my duime vas dat jy baie gelukkig by hom sal wees.

Hopeful, nou raak die dae darem regtig min!! Dankie vir die mooi gedig van gister :heart:

Zarah, hoe hou jy uit met die 2ww? En hoe gaan dit met die geen koffie drink nie? Ek het nou al twee dae niks koffie gedrink nie - wel 'n hot chocolate gister... Ek oefen maar vir volgende maand!

StellaK, gaan dit al bietjie beter vandag? Sterkte, is jy nog by die huis? xxx

Clueless - dankie vir jou storie van gister.

Hallo aan al die ander: Zettie, Debs, MMC, NaombiB - hoe gaan dit met julle?

AFM: Ek het nog steeds nie die kliniek gebel vir my ovarian reserve uitslae nie - dalk is ek bang dis nie goeie nuus nie! Maar ek dink ek sal bietjie later vanmiddag bel. Kan net nie glo ek gaan oor twee weke met IVF begin nie - dit het nog nie lekker ingesink nie. Ek is net so hartseer vir my vriendin - sy het hierdie maand haar eerste IVF gedoen - 8 pragtige eiertjies geaspireer, maar toe het net een bevrug (hulle het ICSI gedoen waar die sperm in die eier gespuit word) en hy het toe ook nie verder ontwikkel nie. Ek is so hartseer vir hulle.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment: