More julle,
Lalie, ek kan nie daai cheek glo van jou Dr nie

maar soos jy se dink ek ook dis n goeie plan om hom te gaan sien en dan die 10de die FS
Zarah, EK LOVE LOVE LOVE you positve vibes girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naomi en Dellie, ek is jammer julle is nie nou op n goeie emotional plek nie wees maar sgkuns met julle self! Ek weet nie van die overian drilling maar Femara het baie goed gewerk vir Snoekie wat altyd saam met ons gechat het. Sy het ook PCOS en het op Femara swanger geraak na sy glad nie ge stim het Fetromid nie. sy het ook nie al die nare newe effecte gehaad op die Femara nie so hou moed julle, julle BFP is om die draai.
Stelle ek is bly jy OV weer en glo jy sal sommer gou weer swanger raak. Pas jouself emotioneel mooi op en gee jouself teid om geestelik te herstel.
Bea dis om die draai en glo my dit gaan finiger as wat mens dink geniet die laaste teidtjie saam met ML wand binne kort is daar n nuwe baba.
AFM: Gister se hare doen was heerlik en ek is mal oor die nuwe kluer. die Gonal-F is defenatief besig om te werk wand my eirstokke is seer en sensatief, nie so dat ek n pyn pil will drink nie net so dat ek bewus is daar van maar dis n lekker seer wand dit stell my gemoed gerus dat alles goed verloop.
Ek sien more ogened die gyni vir my CD7 scan en dan sal ons beter weet hoeveel follies daar is en dan sodra ons daar is ry ons CT toe ( ons slaap oor in springbok ) julle dit is nou reality no turning back hey!!!!!ek is very excited en bang maar met God aan my kand sien ek kaan vir alles.
Ek weet nie hoe ek duer werk gaan kom vandag nie will maar ja daar is hope om klaar te maak so ek sal nie weer kom post nie. Ek weet ook nie hoeveel internet acces ek sal he nie ( dis baie duur op die roming van my cell af ) maar ek sal proebeer update. As julle nie van my hoor nie moet nie stress nie dit beteken net ek het nie internet nie. Ek is bitter baie lief vir elkeen van julle en sal aan almal dink terwyl ek weg is!!!!