Lalie,
Baie Sterkte vir more! Hou ons op hoogte met wat daai toets se!!
Zettie,
Hier hoef jy nooit jammer te wees nie, jy weet nmos, ons almal pak mos van tyd tot tyd af by mekaar. My hart is baie seer saam met jou. Oor die hoop vir baba voor einde van die jaar. Ek was ook daar. Ek het laas jaar na my Maart silkus SOOOO gehuil dat ML gese het hy dink ons moet 'n breek vat van die TTC storie. Het dit toe nog een laaste kans gegee en hier is Anja nou. En as ek nou moet dink. Ek wil nie regtig Desember baba gehad het nie, anders verjaar hulle in die skool vakansie en soos Hopeful se daar is die kwessie oor of hulle terug moet gehou word en eers later in die skool gesit word.
Maar ek weet NIKS van wat ek nou gese het laat hou hart minder seer voel nie. GROOT VET drukkie vir jou vriendin! En as jy nodig het om eers daai baba kamer op te pak, dan doen dit. Dit help nie jou hart le in skerwe en dan moet jy die pad nog stap nie. Doen wat jy moet om jouself te vind en reg te wees vir die ding.
Het die FS gese julle mag gladnie TTC die maand nie, of moet dit net sonder meds wees? Ek weet jy OV nie sonder meds nie, maar as julle mag TTC, miskien is die Histeroskopie al wat jy nodig het om alles wakker maak daar binne!
AFM,
Julle ons moet ander blyplek soek. Die mense by wie ons huur wil nie ons kontrak hernu nie omdat ons nou vir Anja het. Hulle soek nie kinders in die kothuis nie. Ek is heel raadop! Dit is sooo vrek moeilik om huise te huur te kry in Pretoria Oos, en as mens iets kry is hulle so belaglik duur! En nou moet ons trek met 3 maand oue baba... BLEH

Maar op 'n positiewe noot. ML se broer het vir ons 'n week vakansie geborg in St Lucia teen die Natal kus. so ons gaan volgende Vrydag vir 'n week weg met verlof! JIPEEEE!
ML het regtig die vakansie nodig! en ek ook.