Hi Jame
Jy mag vent en jy mag vra HOEKOM! Dit is menslik....ek dink as mens dit nie doen nie, is jy nie "human" nie.
Weet jy, ek is 'n gelowige. Ek het tot bekering gekom in 2008 en my lewe verander. Ek het ophou rook, drink, vloek. Ek het kerk toe gegaan en regtig 'n pad met die HERE begin loop. Toe ons begin ttc het ek gedink dit gaan 'n "walk in the park" wees..maar toe nie....Ek kon dit ook nie verstaan nie? Voglens die familie was on die PERFEKTE huwelikspaar. Finansieel, emosioneel en geestelik was ons "GEREED"...of so het ons gedink, maar dit was nie die regte tyd vir Die Here nie.
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Dit het ons nou 7 jaar geneem om ons BFP te kry. Ek weet sonder 'n a titseltjie twyfel dat dit die PERFEKTE tyd is. Eerstens het dit my geloof en afhanklikheid van Die Here versterk. Ek en ML kon ons verhouding versterk tot op 'n vlak wat ons soms verbaas. My ouers is afgetree en my ma kan nou na die babatjie kyk tot hy/sy oud genoeg is vir 'n creche....ALLES werk net perfek uit. Daar is nog hordes goed wat ek kan opnoem....
Ek troos my altyd daaraan dat Die HERE alles weet...ook wat in die toekoms gaan gebeur...Hy mag jou of jou babatjie dalk net bewaar van iets wat hy weet sou of gaan gebeur....Hy kyk spesiaal uit vir jou.....
Die Here het die proses (ttc) PERFEK gemaak....Ongelukkig is dit die WERELD en die mens wat soms verkeerde besluite maak of dinge doen, wat ons beinvloed...al hoe meer vroue sukkel met vrugbaarheid....ek glo dit is ons leefstyle en swak gehalte kosse van vandag se dae....en en en
Anyway...lang storie kort....Die Here verstaan jou hartseer....jy mag vra hoekom en waarom....Die pad is nie maklik nie....GLAD NIE...maar ek glo dat dit bietjie makliker is met DIE Here wat saam jou stap...
Strongs en stywe drukkie vir jou