Middag almal
Nella, eerste trimester ook al weer verby. So bly om te hoor dit gaan goed en dat jy kom inloer. Die naarheid behoort darem seker binnekort weg te gaan.
Swartkat, bly om te hoor alles lyk goed. 30 dae is net lank wanneer dit 'n vrou is wat wag om swanger te word.

Hoop die tyd vlieg vir julle. Soos die ander dames ook genoem het, ek het ook gesien daar is net 1 dag in jou fertile window waar jy 'n positiewe OPK kry (waar die toets lyntjie donkerder is as die control lyntjie), en binne 12 - 36 uur sal jy ovuleer. Ten minste ovuleer jy van self, so dis al klaar 'n groot stap in die regte rigting.

Sal interesant wees om na 'n maand of so te sien hoe almal die Inofolic ervaar het.
Jame, dink aan jou!
Tinktinkie, hoop ov daag sommer gou op sodat julle kan voort gaan met julle planne.

(bly jy hou van my woef

)
Wat my betref, AF het vanoggend opgedaag, so wat my betref is ek terug in die game. Geen meds die maand nie, maar ek glo vas dis moontlik dat ek self sal ov, al is dit dalk later as verwag. Moet wel nog 'n afspraak maak om FS te gaan sien - sal seker volgende week gaan. Vir nou probeer ek eers oor 'n vieslike verkoue kom sodat ek myself kan regkry vir die maand. Hoop die Kaapse weer speel saam sodat ons ontslae kan raak van al die kieme in die lug.
Lekker week julle!