× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 11 months ago #251897 by fairychild
CD26 - dink ek ontwikkel pre-menstruele pyn :headbang:

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 11 months ago #251884 by Jame
DANKIE Wanda! Hoe gaan by jou?

Was vanoggend vir my CD14 scan , my follicle darem nou by 19, so FS wil dit nog dag kans gee wat beteken terugplasing is vgl Vrydag.

Lekker naweek oukies.

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

11 years 11 months ago #251863 by wanda
Jame jy klink sommer baie better vandag Sterkte en ek hoop jy het n gat skop dag verder.

Vir die res van julle Sterkte en mag God julle almal seen

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD

11 years 11 months ago #251839 by Jame
Hi julle.

Dankie vir jul almal se ondersteuning en begrip. Jammer ok vir die swaaar afpak. Vandag voel ek weer...mmm....vriendeliker :kiss:

Wanda, ai jong, soos jy seker nou weet ek het nie die REGTE woorde nie, en ok seker nie die regte houding nie, maar wil net se ek hou styf baie styf duim vas vir jou. Dink aan jou. En sterkte met die 2ww. Mag als net goed gaan vir jou id lang wag. :heart:

Fairy, Maandag is dan D-day. So exciting.

Tinktinkie, dankie vir die blogs, ek sal hul beslis lees.

Nunukie dankie ok vir jou insigte en dat jy nogsteeds kom inloer.

Gaan more weer vir CD14 scan. Hoop so als lyk mooi en belowend dat ek kan begin met die bloedtoetse, sommer gou gou sal ov en dat ons die frosties kan terugsit. Ek en ML het ok gisteraand die dinge mooi bespreuk. Ons pva is (ek is 'n girl wat hou van 'n pva, kan nie so verward rond pik nie, irriteer myself naderhand), as als mooi ontdooi het ons nog ingesluit die rondte, 2 siklusse om te probeer met die frosties. As albei BFN is gaan ons Januarie na FS #2 by Vitalab vir IVF. Ek sal altyd aanhou wonder of hy ons nie kon help nie, so dis iets wat ek voel ons eenkeer 'n GO moet gee. En as dit ok BFN is, is ons klaar met die padjie. Sal seker NOOIT ophou probeer nie, of wel nie voor my heupe ingee van ouderdom nie :P , maar ek voel nou weer erens moet ek streep trek en aangaan met , soos jul se nuwe bra's koop, nuwe klere, bietjie aan die figuur werk, en sommer net weer chill saam ML en dogtertjie.

Sjoe dis laaaaang brief, sorry, my werk is onder ander om verslae te skryf so hier is jul VERSLAG vir die dag :laugh:

Tatta
xxx

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

11 years 11 months ago #251836 by Tinktinkie
Hi julle,

Soos jul agterkom, love ek blogs en het die so rukkie terug gekry. Het eintlik die preek gehoor en toe die blogpost gekry. Dit het my so ongelooflik baie gehelp om te deal met wat ons deurgaan. Dit is n lang stuk, of twee eintlik. Maar maak tyd om dit te lees, al lees jy dit oor n paar dae, doen dit asb! Dit gee mens soveel beter perspektief oor wat ons deurgaan, en die skills hoe omdit aan te pak. Want daar is spesifieke goed wat ons kan doen...

Die twee volg op mekaar: walklikejesus.net/2014/08/18/suffer-well/

walklikejesus.net/2014/08/25/suffering-our-good-tutor/

❤️❤️❤️

Me: 30 lean pcos
DH: 33 male factor
Married 7yrs

Ttc since Oct 2011

DH had varicocelectomy Sept 13
Jan - May 14 - Femara =BFN
March 14 - Move to FS
May 14 - Hysteroscopy
June 14 - IUI 5mg Femara = Canceled
July 14 - IUI 5mg Femara, menopur and ovitrelle = BFN
Aug -Sept 14 - IVF with IMSI and ICSI - Hyperstimulated - no transfer.
6 frozen blastocysts
30 Oct 14 transfer 1 5BA blastocyst
6 Nov - 1st Beta 55
8 Nov -2nd beta 130!
We are so thankful

Daughter born at 33 weeks

File Attachment:

.

11 years 11 months ago #251825 by wanda
Hi Jamie

Ek voel jou pyn en my trane het nou gerol want ek is presies waar jy is al die hoekoms en die waaroms. Ek en ML loop al die paadjie 8 jaar ek het n wonderlike dogter van 16 het haar gehaat toe ek 16 was en ek sal haar nie vir al die geld in die wereld veruil nie haar regte pa het ons gelos toe was sy 3 Maar ML anvaar haar soos sy eie en hy het haar aangeneem. Maar iewers in sy hart kan ek sien hoe smag hy na n baba van sy eie ek het n baie broeis man en snaaks genoeg kinders is mal oor hom. So dit maak die pad van TTC nog moeiliker.

Ek wens so daar was iets wat ek kon se om dit better te maak. Ek het weer vandag vir God gevra wat gaan aan in my lewe dat al die snaakste goed my tref.

Ek het maandag gegaan vir my opvolf FS en daar was n perfekte 20mm eiertjie en n kleiner een van 10mm was so opgewonde maar tog bang vir die onbekende.

Gister op pad terug werk toe van die KI af het daar n ongeluk reg voor my oe gebeur die bakkie was direk op pad om vol in ons vas te slinger in n split sekonde het hy die barrier langs ons getref ek ons gemis met n pisang slice.

Vanoggend het ek weer vir God gevra om ons te bewaar en my kalm en rustig te maak. Op pad na Unitas Hospitaal toe met Sperms in my boobs bars die kant venster van die kar reg by my glastukke orals ek histeries Klou aan my potjie sperms of dit al reeds n baba is. Huilend tot by die hospitaal wonder ek Here hkm gebeur al die goed met my.

Ek en manlief het terug gegaan vir ons 2de rondte KI vandag senuwees aan vlarde en weer eens sit ek en wonder Here gaan ek nog n baba he voor ek iets oor kom.

Ek kan nie vir iemand se watse bol emosies is ek nie geen mens geen vlees net een groot bol emosies. Ek sien hoe word kids weg gegooi dood gemaak en mishandel en wonder Here hkm doen mense dit

Ek wil so graag by Jesus se voete sit dit was en net daai vraag vir hom vra ek weet dat ek nie sy werk mag bevraagteken nie maar die menslike deel van my kan nie anders nie.

Ek hoop en ek bid vir jou en al die dames op die blad vir n groot BFP en dat God julle styf sal vashou en julle kalm maak.

Hoop julle almal het n wonderlike week verder

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD

11 years 11 months ago #251823 by fairychild
Hi Jamie, dink daaraan om Maandag te toets - (CD28).

Jy raak 'n diep saak aan oor hoe party mense net babas maak wat hulle nie kan versorg nie terwyl die mees wonderlike paartjies jare huil, bid en smeek. Weet nie of ons ooit volkome sal verstaan nie. Sterkte daar!

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014