More Dames
Ek lees almal se post maar teen die tyd wat ek moet tik is ek sprakeloos
Ek is nie baie lekker nie. Wil vir alles huil. Het nog geen simtome soos in die verlede met die Clomid nie. Gewoonlik kop seer naar seer boobs en uit geslaan van kop tot tone maar niks nie.
Party dae voel ek of ek nie my eie liggaam ken nie.
Slaap baie sleg in die nag. Het van gister aand af lae rug pyn voel soos oor my niere en krampe soos AF maar ek is nou eers 8 dae na die IUI
Ek is ook erg emisioneel is nie seker of my brein nou weer trieks op my trek nie
Het ook verwag dat die dr vir my n bloed toets vorm sal gee.
Ek was nog nooit bewus van lae needles en pin gevoel nie so is lekker deermekaar.
Kan nie met manlief hier oor praat nie wil nie sy Hopes op kry nie hy vat die geringste dingetjie baie ernstig
Vir die eerste keer probeer ek relax en hy vra my uit die bloute uit so hoeveel dae het ons oor.
Ouens bid asb net vir my ek weet nie waai kant to nie en wil net probeer om rustig te wees hier oor.
Maar hoe de hel is mens rustig as jy iets so graag wil he en vir die giringste pyn of tinkel begin jou brein oor tyd werk oor wat dit kan wees
Hoop julle almal het n wonderlike woensdag en dat almal berusting sal vind en net Glo en Vertrou in God se wonderwerkies wat hy vir ons gee