Middag dames,
Julle het omtrent gesels vandat ek laat gepost het. Ek baklei nog altyd met dieselfde verkoue virus en kom net nie sover om te post nie (dit gaan maar dol wanneer die hele familie siek is, want dan tel mans ook mos as kinders

). Vandag op CD12, so sal seker binnekort die OPKs begin nader sleep in die hoop dat ov een of ander tyd in die komende week opdaag. Mens weet nooit! Hoop nou net dat ek gesond genoeg raak om al die verkoue pille te los voor dan.
Jame, hoe het dinge afgeloop vandag? Sterkte vir die wag. Ek glo die regte ding sal gebeur!
Twinkle, dankie vir die lang stukkie wat jy gepost het - het dit baie geniet dat iemand woorde aan gedagtes wat ek ook het kon sit.

Hoe gaan dit aan jou kant? Julle is mos nog op homeplan, of is ek nou deurmekaar?
Beehen, ek stem saam met die ander dames. Jou ML moet gaan vir spermanalise en seker maak alles is 100% - anders veroorsaak dit net onnodige ongelukkigheid hoe langer julle TTC sonder sukses.
Fairychild, hoe lyk dinge aan jou kant? Het jy toe weer getoets?
Swartkat, jammer om te hoor oor jou vriendin. Ek hoop regtig dis nog een van daai gevalle waar dokters kyk na die odds wat nie goed lyk nie, maar dat daar eintlik niks fout is nie. Op jou vraag oor Inofolic, ek verstaan dat dit jou hormoon balans reguleer en dink darem nie dit sal noodwendig maak dat jou siklus vinniger is as jy al klaar 'n goeie gereelde siklus het nie. Hoe gaan dit nou aan jou kant? Het AF toe opgedaag en is die plan om hierdie maand al aktief te TTC?
Tinktinkie, die keer kan ek sê ek's bly om te hoor AF is hier!

Gaan julle dus nou binnekort die eerste terugplasing doen? Sterkte vir jul PVA!
Wanda, dink jou! Dis nie lekker as mens so voel nie. Hormone speel definitief 'n rol en maak mens meer emosioneel as gewoonlik. Dit help om dit te weet en jouself te herinner dat dit net die hormone is en nie jy nie. Die afwagting in die 2ww laat ook die spanning meer opbou. Ek dink ook mens se absolute vrees vir 'n negatiewe uitslag maak dinge soveel meer gespanne en laat die emosies opvlam. Ek sê net-nou vir ML ek voel baie rustig oor alles op die oomblik en is tevrede met watter padjie die Here ookal vir ons uitgelê het, maar ek weet ook dat kom die volgende 2ww, al daai moontlik by die venster uit vlieg en dan is ek ook 'n bol senuwees en wil tog net nie negatiewe uitslae kry nie. So sterkte met die emosies en moenie te veel lees in enige pyne of skete wat jy voel nie - dit kan regtig enige iets wees en sê gewoonlik niks wat betref 'n positiewe of negatiewe uitslag nie.
Julle moet almal 'n lekker gatskop naweek hê!