× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 11 months ago #251728 by DieSwartKat
Dankie julle!! Dit maak sin! Ek was sommer hartseer gister toe beide van my toets-metodes niks wys nie.

Gelukkig het ek daardie mikroskoop-toets, ek doen dit elke oggend en slegs met 'n positief (wat Saterdag was) doen ek die gewone OPK ook. As beide weer positief is (volgende maand), dan gaan ek verseker lekker laf raak en hoop vir die beste :woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 11 months ago #251727 by Nunukie
LAGOGIES!!!!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Jippee!!!!!! baie, baie geluk. EK het hoendervleis reg oor my liggaam en smile van oor tot oor!!!!
GOD is WAARLIK GOED!!!!
Ek bid vir jou 'n gesonde en voorspoedige swangerskap toe :heart: :heart:

Ek is SO BLY vir jou!

Jip, die ys is gebreuk....ons gaan nou elke maand 'n BFP kry!!!!

Hoop dt gaan nog goed met al die ander dames? Julle almal bly in my denke en gebede :heart:

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

11 years 11 months ago #251725 by fairychild
Hi DieSwartkat, Opk sal net postief wees tydens lh surge en nie vir die hele fertiliteits venster nie. As jy 'n positief sien kan jy ophou toets en begin met die baba dans :-)

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014

11 years 11 months ago #251724 by Jame
Swartkat jy is heeltemal reg oor fertility window is so 4 - 5 dae. Jy sal net pos LH surge he op een vd dae.

Die OPK toetsies wat soos preg toetsies lyk , met die 2 strepies weet ek werk soos volg. Al is daar 2 strepies sigbaar beteken dit nie jy het surge nie. Net as die toets strepie donkerder is as die ander strepie is daar 'n LH surge en uit ondervinding, weet ek hul is net die eenkeer ( een dag) donkerder as die ander een en dan begin dit weer the fade. Maar soos jy se jy is dan vir paar dae nog fertile so mens moet GAAN VIR GOUD.

Hoop ek maak sin, laat weet as ek nie doen nie ;)

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

11 years 11 months ago - 11 years 11 months ago #251722 by DieSwartKat
Hi,

Skuus, ja, ek weet mens OV net 1 dag van die maand. Maar jou fertility window is mos 'n paar dae. So, ek het altyd gedink as jou fertility window CD11- CD14 is, met ovulasie op CD14, dan toets jou OPK positief op CD11-CD14?

Of het ek dit verkeerd verstaan? Het jy net een postief OPK wanneer jy 'n skielike surge het, en nie noodwendig op elke dag van die fertility window nie?

Ek doen een sakkie Inofolic, in die oggend.

11 years 11 months ago #251721 by Jame
Hello Swartkat! Bly om te hoor als het goed gegaan by die kwak...no pun intended...

Kyk hier is die bietjie wat ek weet. Mens ovuleer net een dag 'n siklus ( daar was al gevalle wat vrounes 2 keer siklus ov, maar dis buitengewoon). Die OPK toets vir 'n surge in LH. As 'n OPK dus positief is beteken dit daar is surge en dat jy binne 36 uur (rofweg) gaan ov. Dus was jou surge seker op CD11 en ov CD12.

Hoeveel inofolic sakkies drink jy per dag?

Lekker dag almal.

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

11 years 11 months ago #251717 by DieSwartKat
More julle, jammer vir die lang afwesigheid, was weg vir 'n klompie dae.

Eerstens, aan God al die eer vir die engeltjie wat Hy vir Lagogies gestuur het. Baie geluk, mag jy bladsye vol in jou pregnancy diary skryf en elke dag onthou watter groot skat jy in jou lyf ronddra.

My gynae besoek was vrydag en was baie positief. My Nova is verwyder, sonder enige pyn, niks eers gevoel nie. Ek was heeltemal uitgefreak toe sy sê dat sy gou haar "tang" in die ander kamer moet gaan haal, maar dit was gelukkig net 'n grappie!

Sy het gesê dat ek net 1 maand moet wag vir 'n normale siklus, en daarna die BD-ding doen. Bietjie teleurgesteld want ons wou dadelik begin, maar wat is 30 dae nou? Sy het vir daardie rede nie vir my enige fertility pille voorgeskryf nie, ek is veronderstel om my ovulasie hierdie maand en volgende maand dop te hou en dan te bel vir 'n voorskrif indien nodig. Sy het wel....raai wat voorgeskryf? Inofolic! Was met vorige swangerskap ook vir 2 maande daarop.

My CD 11 was Saterdag, het 'n sterk positief OPK gehad asook 'n positief van die spoeg-mikroskoop toets :woohoo: Maar, CD12 was beide toetse negatief, en vanoggend s'n ook negatief. Kan mens net 1 dag van die maand ovuleer, of was dit dalk 'n vals postief? Ek voel so deurmekaar soos 'n babatjie in 'n topless-bar!

Sterkte vir julle almal, soos julle almal aangaan bly ek binnekort alleen hier agter en gesels met myself :laugh: