Haloo julle!
Dis so lekker om al die nuwe gesiggies hier te he!
Fairy, hoop jou kuier is van korteduur. Mag jy vinnig vinnig swanger raak!
Swartkat, tel saam met jou slaapies af , hoop jou leêr vol inligting lê klaar gerreed om saam te vat.. Jy gaan n maklike geval wees vir jou dr met al die tracking
Wanda, jammer oor AF wat opgedaag het! Mens mag maar so nou en dan n breakdown he. Mens voel beter en het weer moed om aan te gaan... Sterkte met jou besluite... En ja, wie gesê het 'geld kan nie geluk koop nie' het verseker nooit met infertiliteit gesukkel nie
Meisiekind - hoe gaan dit met jou? Dankie vir daai infolic links. Ek het in daai 'it starts with the egg' boek ook gelees van myo-inositol (die ander bestandeel in infolic) die voordele daarvan is oneindig! Mens kan inositol net so ook kry by apteke wat dit bietjie goedkoper maak. Folic acid is mos nie so duur nie. Ek drink dit nou so 3 mnde. Coenzyme q10 is net so goed vir ons...
Jame, jammer oof die bfn

still not nice, al is mens voorbereid daarop. Sien saam met jou uit na frostie maand! Exciting times! Gaan jy estrogeen gebruik? En scans?
Nunu, ek mis jou sommer hier - nie die gesukkel nie, net die geselsies! Geniet elke oomblik!
Afm. Ek het alweer n simpel simpel verkoue! Hierdie weer in die kaap maak my mal op die oomblik! Saam met dit het ek nog nie geovuleer nie, ons probeer mos nou nie rerig nie, maar ek track maar om te weet wanneer om AF te verwag, sover gaan dit n laaaang siklus wees. Maak die wag vir FET net nog langer

mens se geduld word ook maar altyd getoets ne!
Lekker dag verder julle
Hope