Hello dames
Kom loer gou vinnig in. Nog maar altyd dol aan my kant. Die goeie nuus is ek het gister ge-OV. Die minder goeie nuus is dat ek en ML besluit het om nie die maand probeer nie. Ek was laas week siek gewees en so het ons seuntjie ook siek geraak en koors gehad. Van die naweek af het hy 'n uitslag wat soos duitse masels lyk. Ek het al vantevore gelees hoe erenstig dit is vir ongebore babas, so ons het toe besluit dat ons nie die kans kan waag dat ek dalk swanger raak en op dieselfde tyd dalk aansteek nie - al is die kans hoe klein. Dis was nie maklik nie, maar ek voel dis die regte besluit. Ongelukkig wil my FS hê ek moet volgende maand 'n breek vat van die meds, want dit bou glo op in mens se sisteem, so tensy ek wonderbaarlik self ov in Okt sal ons eers weer in Nov kan TTC.
Ek glo die Here het Sy plan hiermee en dat die regte tyd nog gaan kom. In tussen sien ek uit daarna om julle almal se goeie nuus hier te lees.
Lagogies, sterkte vir die 2ww!
Jame, ek voel ook die seisoen is aan die draai vir ons almal. Bly vir jou vriendin ook!
Nunukie, daai tellings klink vir my ook goed. So lank dit verdubbel elke 48 uur behoort alles goed te gaan, en jou nommers lyk vir my selfs beter as dit. Hou ons op hoogte!
Wanda, mens! Dit klink of jy al deur diep waters is. Hierdie is nou regtig een plek waar jy enige tyd kan afpak - ons ondersteun mekaar in die moeilikste tye wanneer niemand anders verstaan nie. Party dae lag ons saam en ander dae huil ons saam.
Ek is nou glad nie 'n kenner op jou gebied nie, maar jy moet probeer positief bly al lyk dinge nie goed nie. Partykeer is daar 'n eenvoudige rede en dan het mens verniet op hol gegaan. Dis baie moeilik om jou emosies in toom te hou wanneer jy geskok voel met iets soos bloed in die urine, maar daar kan ander verduidelikings wees. Ek weet nie wat jou omstandighede is nie en miskien het jy al vele dokters in die laaste jare gehad, maar soos Jame sê dis baie belangrik om 'n 2de (of selfs 3de of 4de) opinie te kry - veral as dokters drastiese stappe soos histerektomie noem. Ek weet van mense wat met Endo gesukkel het en na miskrame tog weer swanger geraak het en gesonde babas gehad het, so dit kan gedoen word saam met die regte dokter.
Omtrent toets of wag, ek het nie raad nie. As ek kyk na jou geskiedenis dan reken ek toetse, veral POAS gaan nie op die stadium iets beteken nie. Dis aaklik want die gewag om te sien of AF gaan opdaag is niks lekker nie. Miskien kan jy bloedtoets oorweeg as AF nog nie daar is teen dag 31 nie?
Jammer dat jy hier deur moet gaan.

Hooplik is daar tog goeie nuus om die draai.
Lekker week almal!