Hello julle,
Dit is omtrent stil hier. Ek was self maar stil - dol tye by die werk en huis. My ouma is toe oorlede laas week. Is eintlik 'n verligting, want die gedagte dat sy moes ly was veel erger. Dankie vir elkeen van julle se goeie wense.
Laat ek sommer met die deur in die huis val - ek is vandag op CD13. By my is OV gewoonlik hier teen CD18/19 so ek verwag om teen die naweek positiewe OPKs te sien (en natuurlik die nodige te doen

). Behalwe vir die meds is ons nog op tuisplan en geen scans die siklus nie.
Jame, neem aan jy is in die 2ww? Mag jy sommer verras word met 'n BFP!
Nunukie, wag in spanning vir nog nuus...
Tinktinkie, dis sulke goeie nuus dat julle soveel blastosiste gehad het. Ons hoop en bid dat een van hulle sommer binnekort jou BFP is.
Jammer ek kan jou nie help met die moeilike vrae wat jy moet invul nie - ek het self al gewonder hoe ek daaroor sou voel as ek ooit daar moes kom. Ek is geneig om te gaan vir enige opsie wat nie vernietigend is nie, maar soos ek sê, ek moes nog nooit self die besluit neem nie, so my opinie tel nie veel nie.
SwartKat, dis goed om jouself voor te berei en gesond te leef, want dit kan net help en is die beste vir jou toekomstige kind. Hoop dis alles goeie nuus die 26ste.
Wanda, welkom hier by ons! Dit was die laaste week maar stil hier, maar eintlik gesels ons 'n hond uit 'n bos. Ons huil saam en lag saam en ondersteun mekaar hier. Almal vind dat dit so baie help om met mense te gesels wat weet hoe jy voel. Sterkte vir hierdie deel van jou padjie en soos ons altyd sê, mag dit van korte duur wees. Sien uit daarna om meer van jou te hoor!
Lekker week verder dames!