× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

12 years 7 months ago #246968 by Lagogies
Klippie ek het gese my dag 3 is net gewone sonar en dat ek so dankbaar is want almal sien altyd op na die dag 3 sonar.

Of gyne jou uitwendig of uitwendig sonar op dag 3 is sy keuse.

Miskien kan iemand wat by A is help? Sonar hulle altyd intern ?

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 7 months ago #246967 by Strik*kie
Nunukie, met my lap het hulle miome verwyder en endo, ek was 1 nag in hospitaal en het 5 dae in total nie gewerk nie. Het eerste 2 dae pyn gehad maar dit was agv miome verwyder en endo. As niks fout is nie glo ek sal jy net bietjie spotting he en ongemak 1e dag.

Klippie, doen hulle op cd3 inwendige sonar? :headbang: OMW OMW ek is reeds so skaam :blush:

12 years 7 months ago #246966 by Zarah
zettie, baie geluk met jou 10kg! Ek sal wat wou gee om soveel te verloor! Well done. Oor die spuite, eks maar bang om die Menopur self te spuit want jy moet die goed meng en op jou maag spuit. Ek doen die Ovitrelle self want dis klaar gemeng en op die boud.

Ja jong klippie. Ek voel heelwat verontwaardig. Die staatshospitaal is goed en dit kos nogsteeds omtrent R8000 so wie is sy om op haar neus te kyk? Die suster by wie ek Donderdag en Saterdag was by n ander apteek was baie nice maar niks geweet nie. Ek moes haar weer beduie. So jys seker reg.

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 7 months ago #246964 by klippie
Nunukie, ek is bly jou afspraak het goed gegaan en dat jy nou 'n PVA het. 'n Lap is nie 'n slegte idee nie, al kry hulle niks fout nie, is dit ten minste gerusstellend dat daar niks fout is nie.

12 years 7 months ago #246963 by klippie
Okay nog 'n vragie: die van julle wat by die A-kliniek is is Pergoveris spuit, moet julle dit in die oggend of in die aand spuit?

12 years 7 months ago #246962 by klippie
Zarah, ek het ook al sulke ondervindings gehad met bloedtrek of spuite. Ek weet nie wat is erger nie. Party nurses weet niks (useless en onhandig) en ander weet te veel (beterweterig). Dit dryf my teen die mure uit!

12 years 7 months ago #246961 by klippie
Hi dames, net gou 'n vinnige vragie.
Een van julle het onlangs gepost julle eerste scan is 'n gewone sonar en nie 'n interne sonar nie? Wie was dit gewees?
Ek wil net weet, hoe werk dit, sorry vir die tmi vragie, maar met 'n gewone sonar op dag 3 kan mens maar 'n tampon inhê of moet mens dit ook uithaal soos met 'n interne scan?