Bea
Dit is darem so wonderlik om te hoor dit gaan so goed met jou en jou swangerskap!
Bytjie
Jy geniet seker darem daardie ou baba lyfie. Dit bly darem 'n kosbare tyd (al slaap 'n mens so vrek min!)
Twinkle
Dankie vir jou gedagtes...
AFM
Ek was weer Donderdag in teater. 'n Stukkie van die plasenta het agter gebly en ek het nog nie ophou bloei vanaf 20 Julie na die evakuasie nie. Ek kon nie glo dit gebeur nie! Hoeveel dinge moet dan nou nog skeef loop? Gelukkig is dit nou verwyder en ek sien van vandag af dat bloeding amper heeltemaal weg is. Wat 'n maand!!

So, ek is nou amptelik op CD26 (26 dae na evakuasie) en wag vir AF om op te daag. Tans is ons nog in 2 "minds" of ons hierdie maand al op Femara gaan en of ons eers dalk self gaan probeer en die maand daarna op meds gaan sou die eerste maand nie suksesvol wees nie. FS het my verseker dat alles nou "mooi reg" is "daaronder' (hy het nou ook sommer Donderdag 'n histeroskopie gedoen en gaan loer) - so ek kan daarvan seker wees. Sien Woensdag die GP (wat my hier op die dorp monitor) - sal dan beter weet.
Op die oomblik voel dit vir my ...ons is nou in die ding...so ons moet eerder elke liewe maand wat ons kan probeer....dit is mos maar nie in ons hande nie. God beslis tog op die ou einde.