Twinkle, ai man, jammer oor daai BFN! Grrrrr, en ek weet wat jy bedoel, mens bly hoopvol as AF nog nie opgedaag het nie. Miskien moet jy môre weer toets voor jy die FS bel?
Lagogies, dis baie hartseer.
Bytjie, hoe vorder jou siklus - het jy al jou medikasie begin? Volgende naweek is dit sulke tyd vir jou!
Nunukie, waar was jy toe die naweek? Hoop jy het dit geniet.
Zarah, sterkte vir Pretoria - ek hoor dit reën erg daar.
Andie, ek hoop Clomid doen die ding vir jou man - ek is seker hy gaan 'n great sperm alles hê later! Geniet die homeplan tot dan
Hallo Chrizzie, Zettie en al die ander dames wat so stil is.
AFM: Dankie vir die moed in praat Vrydag julle. Ek was maar down in die dumps, maar het die naweek besluit om nie meer moed te verloor nie, want op die ou einde van die dag VAT DIT NET EEN! En vir elke EEN moet ek dankbaar wees en is daar nog HOOP. Vanoggend se sonar het ook goed gelyk. Lyk of daar 4-5 mooi groot follies reg is. FS sê ons hoop vir 4 eiertjies - yay - dit is klaar een meer as laas! Ek is net bietjie vrot van verkoue, maar FS sê dis ok - ek moet Panado en lemoensap drink. As ek begin hoes en dit in my bors gaan, sal hy vir my penisilien voorskryf. In elk geval, ek trigger vanaand 11h - en dan aspireer ons Woensdag op CD15.
Lekker dag almal! xxx