Goeie Dag Dames,
Eerstens...
Jooste,
Hoe het dit gegaan? Ek dink vreeslik aan jou! Ek vertrou dat al daai Follies sommer Vet eierjies lewer en dat hulle mooi oor die naweek sal groei! Ek dink ook dit is baie goeie idee dat jy dinge so mooi rustig vat die maand...
Zarah,
Ek is regtig opgewonde vir jou operasie, want as dit eers klaar is sal dinge baie beter gaan! En gaan jou BFP sommer vinnig kom
Zettie,
Ek hoop die MS klap jou nie te hard nie, en dat jy die ergste daarvan ontkom!
Lalie,
Baie Welkom!!
Ek het ook Fertomid Gebruik, maar het ongelukkig nie gestimuleer daarop nie. Ek het noggal baie newe effekte gekry, Ek is bly dit akkedeur beter met jou gestel. En ek hoop dit bring sommer vinnig vir jou daai BFP. Ek het eventualy swanger geraak op Femara. En is nou net so bietjie meer as 11 weke.
Hopeful,
Ek is erg opgewonde oor daai Bday van jou wat so naby is. Dit maak alles vir julle net soveel meer van 'n realiteit, en bring julle eie babatjie net soveel nader aan julle arms. Geniet Ousus se kuier sommer baie! En daai klein lyfie wat saam kom kuier! Kan noggal dink dat jy baie opgewonde is om haar weer te sien. Ek is baie lief vir my boeties. En sien net so uit om my ouboet van Kanada se babatjie te ontmoet in September. Hulle kom af vir 'n troue en dan gaan ons almal vir 'n week saam see toe!
AFM,
Ek sit steeds in Wellington, sukkel om ons huis op te pak tussen al die werkery en goed, Maar ek geniet dit vreeslik baie om by my ouers te kuier.
MS kry my so wan en dan nog onder, maar dit is al BAIE minder!

En verder mis ek my man vreeslik baie. Vind ek is die laaste paar dae vreeslik tranerig. Dit is nog 'n hele week voor ek terug gaan huis toe.
Hoop julle het almal 'n wonderlike daggie. En jammer dat ek so skaars is, maar ek het nou bitter min toegang tot die internet!