× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 5 months ago #222973 by sexy~hexy
More almal

Sjoe...darem al Donderdag...die week voel nou regtig hopeloos te lank!! Kan nie wag vir die langnaweek nie, het vir die 30ste ook verlof ingesit....so lekker lang naweek en dan 'n kort werksweek :side:

ZARAH Welkom hier by ons groepie :cheer: Maak jou tuis, skop uit jou skoene LOL...baie van ons stap al 'n lang pad saam, baie het al gekom en gegaan...en jy sal besef hier maak jy hart-vriendinne...deel als met ons, jou ups en jou downs...en weet net ons stap jou paadjie saam met jou ;)

Feetjie...ek gaan baaaaaaie kwaad wees as jy ons verlaat...so jy beter ALS met ons kom deel hoor....

Hallo aan al die ander dames :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 5 months ago #222972 by Lynkie
Hi Zarah,

Baie welkom hier by ons ek hoop jy gaan sommer vinnig jou BFP kry. :) Die dames op hierdie forum is ongelooflik en ek glo jy gaan baie ondersteuning raad en advies kry.Het al gehoor dat vitamine B help om 'n kort LP fase te verleng, klink of jy op die regte pad is. FXFX dat dit vir jou werk. Is jy by 'n FS of gynie?

Zettie (((drukkie))) so jammer oor jou BFN :cry:

Feetjie, dankie vir die gebede. :) Enige simptome???

Hexy, Ruby dinge klink goed die maand. FX

Hi aan al die ander dames.

Verder, niks nuus van my kant af nie..

Lekker dag!!

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222958 by Zarah
Hi almal.

Ek is nuut by hierdie website en forum. Ek sukkel nog om alles te ontsyfer. Ek is 34, DH 29 B) . Ek is nou op my 5de siklus fertomid (100mg). Vorige 4 was 50mg. Ek ovuleer maar het n kort LP (10dae). Ek het hierdie siklus vir my VitamieneB gekry en ek vat Pre-natal vitamiene. Ek is vandag op dag 8 van my siklus. Ek sal graag met julle hulp hierdie paadjie verder loop en hoop om almal beter te leer ken. P.s. ek is in Kaapstad.

Geniet die aand

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

14 years 5 months ago #222956 by Feetjie
Oe skuus Ruby, baie geluk met +opk vir jou ook en geniet die haar sny!!!!!! change is as good as a holiday!!!! ;-)

14 years 5 months ago #222955 by Feetjie
Goeie middag al jul pragtige dames

Baie baie baie dankie vir al jul pragtige boodskappies! Ek waardeer dit vreeslik baie! En ek wil asb asb nog gereeld saam met jul kom kuier want elkeen van jul is baie spesiaal vir my. Ekt gister aand wakker geword en kon net nie verder slaap nie, en het net gevoel gehad om vir elkeen van jul op hierdie forum te bid dat Jesus jul sal seen met pragtig babbatjies en dat Hy jul hartseer sal wegvat! Ek glo en vertrou regtig elkeen van jul sal jul doen met hierdie hele harde pad gou ontdek!!

Hexy,,, so bly vir jou +opk,,, go girl... en eks mal oor hierdie kursus wat jy gedoen het, dis wonderlik om soms net stil te staan en net te besef waaroor als regtig gaan! en te besef ons is elke dag soveel keer eintlik in beheer van ons lewens deur dit wat ons se en doen.

Zettie ... eks so so so jammer oof bfn! Vriendin, so baie sterkte!

Jooste... my maatjie, ek bid so baie vir jou!!! ek dink dis great idee, vat die maand heeltemal af en kry net weer jou kop skoon!!!

al die ander girls, baie sterkte met als waardeer jul gaan!!! :heart:

Lekker aandjie
The following user(s) said Thank You: joo~ste, Lynkie

14 years 5 months ago #222920 by CheriseF
Hallo almal,

Snoekie
Wie is die gynae wat so oulik is? Dit gaan 'n huuge verskil maak!

Hexy
Ek deel daai rugpyn saam met jou! Ek is sommer moeg ook.. voel of AF nou gaan opdaag met die krampe en goed. Maar ons bly positief! Dis wonderlik dat ons iets kan voel gebeur :silly:

Zettie
My hart is so seer, saam met jou! Ek bid vir jou!

Ek het besluit ek gaan my hare sny, ek het lang hare maar is nou bietjie gatvol daarvoor. Dit vat lank om te blaas en en en. So ek gaan Vrydag middag my hare 'n lang bob sny... dit sal my gedagtes bietjie afhaal van die 2week wait af.

Mooi dag vir julle!
xxx

14 years 5 months ago #222918 by sexy~hexy
Dit was Jooste...mens besef soveel dinge, en breek met soveel ou gewoontes..maar dis wat mens daarin sit wat jy weer uitkry...om elke dag 'n besluit te neem, met elke aksie en reaksie 'n besluit te neem, om te besef wie en wat steel jou energie en dit nie langer toe te laat....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...