Goeie Dag Dames,
Zarah,
Baie welkom. Dit is altyd great om nog 'n vriendin by te kry hier op ons forum, hoop jy kry vinnig jou BFP en kuier lank saam met ons.
Oor die kort LP fase. Ek het LP fase gehad van 9 dae en korter. Het 50mg Vit B6 twee keer per dag gedrink vir 2 maand en drink dit steeds en my LP fase is nou 14 dae, so dit werk.
Ek het ook Fertomid gebruik, tot en met 150mg sonder sukses, is nou op Femara. Baie duurder, maar werk BAIE beter. Ek het gladnie op die Fertomid gestim nie.
Ek hoop nie dat jy FS hoef te gaan sien nie, My DH is ook maar moeilik wat dit betref, so ek weet hoe jy op daai een voel.
OOOh en BTW ek love jou profile Pic. ek is mal oor naaldekokers.
Blommie,
Love jou attitude "Pregnant Until Proven Otherwise" Kan nie onthou wie op die forum dit die eerste keer gese het nie, maak ek LOVE "PUPO"
Ruby, Hexy en Blommie, Sterkte met die 2WW.
Feetjie,
Ons sien almal uit om jou updates te lees van die vordering van jou swangerskap.
Baie dankie vir die gebede, Dit beteken die wereld vir my en ek is seker vir elke ander vrou ook hier.
Lynkie,
Ek hoop en bid so hard saam dat jou cysts gou opklaar, en dat julle kan voortgaan met jou suksesvolle IVF!
Ek wonder noggal wat Hopeful alles in Frankryk maak? Hoop sy geniet haarself deeglik.
AFM,
Ek is GLADNIE so pligsgetrou in die temping en charting die maand nie, Het gister aand my laaste Femara dosis gedrink. So sal binnekort moet begin huiswerk doen. En dit is volgende week on 2'de huweliks herdenking. En ek het GEEN idee wat om te doen met ons herdenking nie! Enige idees? hou in gedagte ek is so bankrot soos kan kom!
Wel ek hoop regtig almal het 'n wonderlikke daggie verder.