More almal!
Van visvang of hengel....daarvan weet ek en my DH nie veel nie! Dit klink egter na iets wat 'n lekker manier van ontspanning kan raak? (Dis nou as dit seker nie vir die kompetisie deel daarvan is nie).
Hexy: Sterkte met die 150mg...en is seker jy gaan daardie eiers voel "pop"!! Ek begin 19 Maart met IVF. Of ...laat ek altans se...dit is wanneer ek glo ek min of meer gaan begin met AF en dan moet ek die FS gaan sien vir die besluite rondom kort of lang protokol ens. Dan sal ER seker so eerste week van April wees en toets seker so middel April se kant. So.....ek is seker dat ek Desember babas gaan he!!! EN....DIT IS OKAY!!!!
Lynkie: Ek is met jou. Nou weet jy ten minste dat die eier kwaliteit goed is. Hoe het die 3de eiertjie bevrug? Ook goeie kwaliteit? Het julle daardie enetjie gevries? Ek is verlig om te lees dat die ER nie so erg was nie. Ek is nogals skrikkerig vir dit, maar dit kan sekerlik nie erger wees as 'n LAP se pyne nie? Daar was iemand hier op die forum...ek kan nou nie lekker onthou nie.....sy het mos gese dat sy wakker geword het tydens die ER en dit was vir haar bitterlik seer. Onthou julle.....wat was haar naam nou weer. Sy het toe ook mos met eerste IVF haar BFP gekry en die laaste wat ek kan onthou het hulle moontlik gedink dit is 'n drieling. Wat het van haar geword?