× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 2 months ago #76163 by Lia
Oe Ankia, dit klink heerlik !! Jammer oor die knieg. Wat het hulle by die kookles vir jou geleer? Ag shame, hoop nou nie julle het verkoue gevang nie. Kan net dink dit was seker lekker om in sulke warm weer te kon wees. Dis maar lekker koud hier.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 2 months ago #76160 by Driekie
Aijaijai Anje - jy mag en moet praat oor dinge wat pla!!Ag man - ek hoop regtig daar is n goeie uitkoms vir die 2 boeties!!!!

Ek dink ek gan dagboek hou - vandag is 5weke presies - lekker datum om te begin!!

HEHEHE - dis vrek lekker om dit te he Morgs - met my ok gebeur!!!!!Ai ek hoop Carli raak rustig!!Hulle het almal hulle ma vas moments - wag tot sy kan loop en praat - dan het jy n walking talking stertjie!!!!

16 years 2 months ago #76157 by Goggatjies
Goeie more

Julle sal nie glo nie, maar ek het al 59 bladsye opgevang, ekhet baie werk om te doen, maar kan net nie weg bly nie.

Klippie - ek is jammer oor die IUI. Ek dink aan jou

Driexter - baie geluk - ek is so bly vir jou part

Anje - jammer oor die pleeg kinders, kan nie lekker wees nie

Dit was die belangrikste wat ek kon onthou van al die bladsye

Nou ons vakansie

Het die Sondag daar geland en dit was vrek warm, ons het natuurlik ons winters klere aangehad, so ons het gesweet. Dit wat so 33 grade met 90 % humiditeit

Die Sondag het ons net gerus en in die hotel se swembad geswem

Maandag het ek bietjie gewerk, het gou na 'n paar hotelle gaan kyk en het ook met 'n duik skool gaan praat, ons het so tussen in ook put-put gaan speel by die dino park

die Dinsdag is ons dieretuin toe, maar dit was baie dissapointing, regtig nie wat ek verwag het nie, hokke is klein in dit lyk maar vaal. Het well olifant show gesien en foto by 'n tier gaan neem

Woensdag is ons uit vir 'n safari gewees, het op olifante gery en na thai boxing gekyk en het ook 'n kook les gehad - was baie interessant

Donderdag was ons enigste dag op die strand, het lekker geswem en in die sand gespeel

Vrydag was ons na die waterpark toe gewees, daar was slides en 'n nagemaakte see en dit was baie lekker, het dit geniet. Behalwe dat ek gegly het om die nat vloer en my knieg het uitgehak, dit het letterlik gevoel of ek my been breek, dit was vrek seer, en is nog seer

Saterdag het ons net geshop, het na die night market gegaan en paar goedjies daar gekry vir boeta en al die ander mense

Sondag het ons rustig verkeer en geswem in die swembad en ons het terug gevlieg
William het so goed gevlieg, ek is baie trots op hom.

Ons het natuurlik hier in die koue aangekom, en hulle het ons gemaak wag op die tarmac in die koue vir 'n busie om ons op te laai van die vliegtuig af - was baie koud

Ek sit nogsteeds met 'n seer knieg, maar sit is darem al bietjie beter.

16 years 2 months ago #76156 by Lia
Tx Cornel, die dat ek nou vent. Voel sommer al klaar beter net om dit met iemand te gedeel het.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 2 months ago #76153 by Lia
Wat Morgs??? Wat is jou geheim? Hoe het jy so baie gewig verloor dat jy nie in jou pre preggy klere pas nie. In elk geval, ek dink dis AWESOME !! En altyd lekker om nuwe klere te kry, maak nie saak wat die geleentheid is nie.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 2 months ago #76149 by Lia
O skies man, ek is so erg op myself gefokus vanoggend het vergeet van alles anders:

Lalie, whooohoooo, 2de IUI letterlik om die draai, ons hoop dit werk.

Ansa, sien jy is ook home alone amper. Sterkte jong, dis nie lekker nie !! Hou maar jou deure gesluit en jou vensters toe en jou paniek knoppie naby, as jy een het, indien nie, hou jou foon naby.

Hi Drix, ag cute man, bly om te hoor jou lyf maak reg vir die hele proses !! Geniet dit. Miskien moet jy 'n dagboek kry en alles dokumenteer.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 2 months ago #76148 by Morgan
Carli is difficult vandag geez... sy wil niks weet van neer gesit word nie, sy raak in my arms aan die slaap en as ek net begin dink an haar neer sit word sy wakker.... my arme rug!!

My DH is af die week het gister lekker nuwe klere gan koop... die klere voor ek swanger was pas nie meer nie is te groot... YEAH!!!!

Wag nog om te hoor of my hond vandag kan huis toe kom, dit kos amper meer vir n dier om vir n aand by die veearts te le as wat dit kos vir n aand in die hospitaal!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm