Shoe na die droogte het dit ontrent ge gons hier gister!!!!!!!!!!!1

Dis bitter lekker om so baie posts te sien.
Zettie, ek is bly is so positief ek hou stuif duim vas dat n BFP kry en dat jy sal hou van jou nuwe Gyne jy moet kom post Donner Dag
Snoekie- Jong dit is nou vir jou n storie, was al self duur n spinnikop gebyt en dit was baie seer en niks lekker nie. Sterke met die gesond word. Jammer oor AF maar soos jy se jy kan ten minnste n verbetering sien in LP phase dit is WONDERLIK. Voorspoed met die maand sy behandeling
Ruby - Bly posritief vrou julle is nog al die pad in my gebede

Jy moet ons kom update vrydag!!!! Dis so exciting
Blom- Dis great oor die O BD dat die stoff staan vrou
KLippie - Ek is bly dinge gaan so goed by julle
Cisca - DIT IS WONDERLIK baie geluk jong
Lynkie - ek hoop dok P gee sommer vinnig vir jou n PVA
Ek will tog net BAIE BAIE dankie se vir elkeen se onderstuuning met gister se afspraak dit was baie special toe ek vanogend al die goei wense sien dankie julle.
Jong dit was weird gewees die toetste. Jy skry twee een is om te check of jy mental proebleeme het en die ander een is meer om jou persoonlikeid vas te stell.
Die een wat check vir mental problems het soos 587 vrae en van daai vra was baie aardig soos hoor jy stemmietjies, sien jy goed wat nie daar is nie, het jy al so kwaad geraak dat jy iemand seer gemaak het, droom jy gereeld oor sex en dan tussen al die vrae is daar sulke eenvoudige eenis soos kry jy hooikoors later het ek en manlief al begin grap oor all die goeters hahahaha, maar ja ek verstaan hoekom dit natuurlik getoets word maar dit was baie uitputend.
Die ander toets was baie korter het net 185 vrae gehaad en dis meer om vas te stell of jy n introewerd of n extroewerd is soo daai vra is meers soos maak jy maklik vriende, pla dit jou om voor baie mense te praat, vinde jy dit maklik om met nuwe mense n gesprek te knoop ect ect. Dit het my slightly ge ieriteer wand ek kon sonder om daai tweede toets te skryf vir jou se ek is extroewerd en DH in introewerd ek werk met mense vir n lewe hy werk met nommer maar nou ja dit moet alles gedoen word.
Die toetse word nou Suid Africa toe gestuur en dan sal die uitslea oor so week terug wees hier maar die sielkundige het eers die 22 feb weer plek vir die trugvoer sessie. Ons sou eers gewag het tot ons die terugvoering van haar af kry voor ons na die manskaplike werker toe gaan maar oor dit so lank is dink ek ons moet maar so een of twee sessien try in kry. Ek moet nou net by DH hoor hoe werk sy werk goed dat ek dit kan book
Na daai lang storie is dit eers al vir my

lekker dag julle