× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 8 months ago #219352 by sexy~hexy
HI julle

Het gehoor ek het nie die werk gekry nie. Bietjie teleurgesteld, maar ek verstaan oor wie die werk gekry het, en is in 'n mate ook bietjie verlig - HR is glad nie 'n maklike veld om in te werk nie hoor!! Gaan heel moontlik op die kortlys kom vir 'n ander pos...so ek is rustig oor als...weet net almal het gese "ons weet jy gaan die werk kry"....maar ag wat....always expect the unexpected of hoe? Hoop nou net DH kry die werk waarvoor hy gegaan het vir 'n onderhoud....dit sal darem opmaak vir my "verlies" ;)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 8 months ago #219350 by nadsmeiring
Hallo julle,

Hopeful - Dankie vir die pragtige gedig, dit is baie waar en geld vir elke een van ons hier!

Ruby - Dis omtrent n joke, ek glo nie daai dr het n idee waarvan hy praat nie, ek dink jy moet probeer vroeer n afspraak kry by Dr P. Liewe Jesus het jou geseen met die baba en hy gaan sorg dat als reg verloop.

Hexy - Ek hou vir jou stuif duim vas dat jy daai werk kry, en ook dat daai knoppe sommer gou verdwyn.

AFM - Is vrot van die verkoue en het een helse hoofpyn. :headbang: My bloods is nog nie reg nie, so nou moet ek wag tot maandag :angry: As hulle maar net weet dat my geduld is op en ek is moeg gewag, hulle beter hul alies roer want anders gaan hulle met n baie kwaai vrou te doen kry. :headbang: "I HATE AMPATH"

Hallo aan al die ander en ek hoop julle het almal n wonderlike naweek.

Trying naturally for over 5 years.
Retroverted Uterus
June 2011 - Laparoscopy and Historoscopy
Trying naturally again for 6 months - NOTHING but BFN
Feb 2012 - 50mg Fertomid (2 nice follies) - BFN
March 2012 - 50 mg Fertomid (2 nice follies) - BFN
April 2012 - 50mg Fertomid and ovidrel (2 nice follies) - BFN
May 2012 - 50mg Fertomid, Menopur, Ovidrel and IUI - Praying for a BFP
14 May 2012 - 2 nice follies on left side, Ovidrel shot 8:00 pm and IUI scheduled for 16 May 2012 - BFN
June 2012 - 50mg Fertomid, Gonal-F and Ovidrel, IUI #2
14 June 2012 - IUI #2 - BFP 28 Junie 2012

[img]...[/img] Make a pregnancy...

14 years 8 months ago #219346 by Snoekie
Ruby,
Al wat ek wil se is God is grootter as enige prognose wat 'n dokter gee.
Gaan vir bloods net om jouself gerus te stel, en soos jy se, Die is Jesus se werk, Hy het jou die baba'tjie gegee, pleit net sy bloed oor jouself, jou baba en jou swangerskap!

Ek bid saam met jou!! :heart:

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 8 months ago #219345 by Hopeful
Hi Ruby,

Die feit dat hy se jy is 9 weke is klink dan vir my ook nie reg nie!!!! :S waneer laas het jy jou HCG telling getoets? met dit kan jy moes sien of dit reg verduble? Het jy daar aan gedink of dok strikdas te bell of gaan jy dan maar wag tot die 13de toe?
Doen wat jou hard se is reg!!! Ek dink aan jou vriendin en bly glo in God se wonderlike genade en krag :rock:

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 8 months ago #219344 by zettie
Ruby dit is presies wat jy moet glo en moet nie vir een oomblik twyfel nie.

My aanstaande skoonsisiter was ook vir sonar op 8 weke toe se dokter daar vrugsakkie geen baba sy moet skraap gaan sy het geweier en volgende maand gaan sy geboorte gee aan `n pragtige baba seuntjie. Glo en vertrou op god en sy belofte aan ons dat hy net goed wil he vir ons en dat die res van die duiwel is en ons dit nie moet aanvaar nie.

Sterkte hou jou in my gebede.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 8 months ago #219342 by CheriseF
Hi julle,

Hoor hierdie groot joke.

Ek was by 'n gynae by Unitas... hy se my bloedruk is baie hoog (130/85) hy gaan dit streng moet monitor.

Toe kry hy die vrugsakkie in my baarmoeder maar se vir my die is nie 'n goeie swangerskap nie en die fetus groei iewers anders.

Hy se ek is al 9weke swanger.. volgens sy chart... dis nie moontlik nie... volgens bloedtoetse is ek vandag 5 weke.

Dan se hy die vorige bloedtoetse se tellings is bitter swak (dis van 199 tot 285 in 46uur) as dit so bitter swak was sou Dr Pentz my wou sien in dieselfde week nog.. maar Dr Pentz het gese ek hoef hom eers die 13de te sien want dan eers gaan ek 7weke wees.

Hierdie is nou 'n baie mooi voorbeeld van hoe die duiwel wil kom krap. Hierdie is Jesus se kind wat binne groei en alles gaan fine wees.

Ek het nou regtig eers gedink ek is naief maar hoe meer ek daaraan dink hoe meer maak niks sin wat die dokter gese het nie.

14 years 8 months ago #219339 by Snoekie
Hi Girls,
Dit is vrydag, en ek is soooo bly dit is nou naweek! Die week was baie woes en dol gewees aan my kant.

Hopeful,
Daai is werklik 'n baie mooi stukkie wat jy vir ons op gesit het. Baie dankie. En dit is waar, ek het noudiedag ook daaraan gedink. Dat omdat ons so bietjie sukkel, sal ons sulke wonderlikke ouers maak en dit soveel MEER geniet.

Hexy,
Ek hou alles gekruis vir jou dat jy daai werk kry. Kon jy toe Clomid in die hande kry?
Of is jy die maand weer op Fertomid?

Feetjie,
Sterkte vir alles wat vir jou voorle. Maar Skreeu en praat en huil en doen watookal jy moet om ontslae te raak van enige stress, Ons is almal hier om te luister!

Ruby,
OOOH ek is soo opgewonde vir jou afspraak met die Gynie, Kom laat weet hoe dit gegaan het!

Blommie, Ek weet altyd Deksels goed as ek OV. Ek het baie pyn op my eierstokke, en soveel temeer as ek op meds is. Hoop nie dit is te erg by jou nie!

AFM, ek is nou CD 10. Nogsteeds seer (.)(.). en dit is maar al. Maar my BBT bly nog mooi hoog, so ek is heel hoopvol! Ten minste weet ek nou al dat die Vit B6 help om my LP fase te verleng! So dit is ook goeie nuus.

O, ja Feetjie,
Ek sal met die grootste graagte Ruby se maatjie wees. :lol: Nou moet liewe Jesus net so laat gebeur.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment: