Goeie Dag Dames,
Ek hoop dit gaan nog goed met almal...
Hexy,
Sterkte met die tyd weg van DH af, maar geniet die kurses.
Hopeful,
My skat ek is so opgewonde vir julle evaluasie vandag! Ek glo en vertrou dat dit baiegoed sal gaan! Kom vertel wat hulle alles gedoen het.
Zettie,
Jammer dingetjies is so bietjie deurmekaar op die oomblik met jou siklus!
Ruby,
Het jy toe enige verdere bloods gaan doen?
Halloda aan alde ander dames!
AFM;
Ek ht rowwe naweek gehad, Ons het Saterdag gaan braai by my swaer se huis en toe byt iets my, dit het freeslik gebrand en steek, ek neem toe aan dit is 'n by want daar was 'n perreby nes waar ek seer gekry het. Die volgende oggend is my hele bobeen agter opgeswel, bloedrooi, kliphard en vuurwarm. ek bel toe my dokter se spreekkamer om uit te vind wie aan diens is, kry die nommer van die masjien af en glo my vry, toe ek die noodnommer bel antwoord niemand nie. Ek was hie hellin om die minste te se. Ek se toe sommer vir DH om my ongevalle in Paarl toe te vat. Toe ek daar kom vra die suster vi my of ek swanger is, ek verduidelik toe vir haar dat ek nie weet nie, aangesien ek in my 2WW is, sy doen toe early detection toetsie, en kry toe BFN. ek vra toe hulle moet steeds vir my meds gee asof ek swanger is, want dit kon dalk net te vroeg wees om te weet. Dok se toe hy dink dit is 'n Sac-Spinnakop wat my gebyt het! Hulle ht my toe op antibiotika gesit om te keer dat dit 'n gat inval. Ek is nou al vir twee dae n die bed, want kkn nie op die been staan nie, dit is net te seer.
en toe daag AF gister op, waarmee ek verbasend okay is die maand. Ek wil nie regtig enige meds drink as ek swanger is nie, en ten minste kon ek die maand sien dat my LP fase het verleng na 12 dae enie meer 9 dae nie. En nou is ek op die Femara! Goeie genade maar dit is omtrent duur pille!!!! ek het byna op my rug geval! Byna R600 vir 10 pilletjies? Ek hoop regtig dat dit werk, Ek verstaan ook nou hoekom hulle nie dit onmiddelik gee vir vrouens nie.
Wel ek hoop almal het 'n wonderlikke dagie verder!