naand julle almal
JIPPPPEEEEE dis vrydag!!!
Hexy - sterkte met dr more, en kom laat weet asb!
Jooste --- vriendin, eks mal oor jou positiwiteit!! ekt gister aand weer biki DR "google" en lees nogal goeie dinge oor akupuntuur en ivf

Man ek hou sommer nou al duim vas. 1stens dat ivf nie nodig gaan wees nie, maar as dit wel in jou lewens plan geskryf "moet" wees, dat dit 'n pragtige 2ling gaan wees. sommer so tussen ons, wil jy graag 2 seuntjies, 2 dogtertjies of 1 van elk he.

Ekt altyd gese ek wil 5 seuntjies he......... mmmmmmm miskien moet ek dit so klein biki aanpas!!

3 seuntjies klink so klein biki "makliker" !! (ek dink so baie aan jou)
Ruby -- sjoe sterkte met die toets, laat weet asb uitslag. Daar is net niks erger as onsekerheid nie....!
Wat hoor jul van Paisley????
Lekker aandjie en nweek girls.
Ek e dh,, wel het o "gemis" mmmmmm!

Hexy en ek dink ek het toe ook my digital enetjie "verwoes"! ek was te haastig en het die verkeerde ding in verkeerde plek gedruk, het vergeet wat om te doen, en was te haastig om te lees. Wel, toe druk ek in verkeerde plek in, ekt dit toe weer reg gedoen, maar hy wys toe "fout" , nadat ek geweet het ek O. Vlg dag, toe ander "goedkoop" toetsie weer O wys, toe wys my digital NEgatief.

... nee kyk ek en hierdie "fancy" goedjies werk nie. Lyk my ek moet maar by die basiese, goedkoop goedjies hou.
Gids ek lees nou bogenoemde en klink nogal rof, "druk verkeerde ding verkeerde plek in"...

, ek het die stokkie se "verkeerde kant in die masjientjie in gedruk" FOUT!!!