× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 8 months ago #219093 by CheriseF
Rakker - dis waar ne :)
Hoop dit gaan goed met my naam-genoot ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 8 months ago #219090 by Rakker
Ruby, baie geluk. Dis nou regtig goeie nuus :woohoo: . Om te dink daar was al reeds iets daar binnekant aan die gang toe ek jou laas naweek ontmoet het :).

Alexander (the Great) born 17 Feb 2009, now a little man:-)

Cherise born 20 April 2011, mommy's little angel.

14 years 8 months ago #219089 by Snoekie
Hopeful,

Wil net spesiaal vir jou se sterkte vir more se afspraak, Ek bid vir julle en weet sommer dat dit goed sal gaan. Kyk of jy daai afspraak kan kry vir Vrydag! Hoe vinniger, Hoe beter!

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 8 months ago #219087 by Snoekie
Hallo Dames,

So die week het sommer goed begin. Om te lees van 'n BFP!
Nads,
Ek weet ek het dit al van tevore gese, maar ek wil darm net weer se voorspoed met die afspraak more! Ek vertrou dat dit goed sal gaan en dat jy sommer gou gehulpe sal wees!

Hexy,
Daai PVA klink baie goed, behalwe vir die clomid... Het jy nou al idee hoe jy dit in die hande gaan kry? Anders moet jy die voorskrif na iemand anders laat faks sodat hulle dit kan gaan afhaar en vir jou spoed pos sommer nou al. :dry:
Ek hou saam alles gekruis dat dit die maand vir jou werk!

AFM,
Vanoggend toe ek my temp op FF insleutel, se dit skielik ek het geOV laas week Dinsdag. So ek is nou 6DPO. En ek voel niks anders as gewoonlik nie, ook geen AF simptome nie.
Ek het voorheen op my selfoon FF gebruik, Android het baie nice FF app, Maar ek het die naweek 'n BB gekry, weet enige iemand watter app ek op BB kan gebruik, want FF het nie een nie :( Ek was noggal teleurgesteld, want dit het noggal goed gewerk met my foon en PC wat gelink was met mekaar.

Ek hoop almal het 'n wonderlikke daggie wat voorle.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 8 months ago #219084 by CheriseF
More almal,

Baie dankie vir al die mooi wense.. dit voel nog baie onwerklik!

Tellings is soos volg 199.4 en toe 46uur later was dit 284.7. Ek het Dr Strikdas gebel om te hoor wanneer wat nou moet gebeur... ek moet 11uur terug bel.

My hart loop oor! :heart:

Hexy.. sterkte met daai PVA... hoop dinge gebeur vinnig vir jou.

Snoekie.. daar is beslis hoop vir vrouens met PCOS! :)

Hopeful... sterkte vir more!

xxx

14 years 8 months ago #219083 by Hopeful
More Almal!!!!

RUBY DIS IS SSSSSSSOOOOOO FANTASTIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ek is baie biae bly vir jou. geniet elke oomblik en ek glo en vertrou dat jy n gesonde en lekker swangerskap sal he :)

Hexy, ek is bly dat jy darem n Plan van aksie het FXFXFX dat alles mooi uitwerk die maand

Lynkie, voorspoed met die toetste ek hoop dat hulle sommer gou gou van die goga ontslae sal raak. Waneer hoor oor die urine uitslea?

Snoekie, jong ek stem stuur maar daai swaar van jou winkel toe, hulle moet nou maar elke dag BDBDBDBDBDBD :rock:

Nads, Sterkte met you DR afspraak. hou ons op hoogte en maak sommer n leisie van vra voor dat jy gaan sodat jy seker jy vra alles wat jy will weet :)

Aan aal die res wat ek nou vergeet het, sorry :blush: ek hoop julle het n lekker naweek gehaad en great week wat voor le

AFM: Hier gaan dit goed DH het vrydag midag terug gekom van JHB af so ons kon lekker die dag saam spend :) en toe vanoggend skrik ek eers 8:15 wakker ( DH is siek so werk nie vandag nie ) en nou is my dag bietjie duurmekaar die wat ek verslaap het :(
More is ons afspraak met die sielkunduge vir ons evaluation. Haar uitslae sal so twee weeke vat. DH is nou beseig met maand einde en will nou he ons moet eers volgende week ons eerste afspraak by die manskaplike werker he maar ek gaan traai om dit vrydag oggend in te pas wand ek kan tog nie so lank wag nie.

Okay dan julle lekker dag en mooi week vir almal

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 8 months ago #219078 by Lynkie
Hexy, klink vir my na 'n goeie PVA, sterkte met die Lap, ek glo jou BFP is vinnig oppad! :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN