× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 8 months ago #218431 by zettie
WAAR IS Cisca het sy nie vandag begin werk nie ?????????????

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 8 months ago #218430 by zettie
Hallo julle wil net laat weet ek lewe :)

Glo alles is darem nou uit TMI geen meer bloeding nie.

Strikkie ek ook IR en dok my op Metformen gesit "Glugophase" die ander naam daarvoor dit help ook om bietjie gewig teverloor mens drink dit soggens en saans.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 8 months ago #218419 by Strik*kie
Hallo

Sjoe, die jaar het woes begin, ek is so besig het nie eens tyd om hier te kom loer nie :( So ek moet eers opvang. Sal bietjie later personals doen.

Jammer oor al die AF's en BFN's, girls. Ek hoop rerig die jaar bring baie geluk.

Dankie Hexy, is al lekker bederf. ;) Gaan bietjie vroeg loop vandag ;)

Ai dis hartseer as sulke ongelukke gebeur.

Klipster, ek lewe nog is net baie bedrywig by die werk.

14 years 8 months ago #218418 by sexy~hexy
More almal

ALWEER Maandag :headbang: Kan julle glo ons is alweer in middel Januarie?? Dis regtig skrikwekkend!!

Hoe gaan dit met almal?

Jammer ek was so stil laas week...afgelos in ander kantoor en dit was partykeer nogals besig...Vrydag was regtig vir my 'n gat-oor-kop dag...bly daardie dag is verby!!!

Blommie...jammer oof BFN....sterkte met jou nuwe siklus!!

Snoekie....IR resistance is net nog 'n klip in jou pad...en met medikasie kan dit beheer word en kan jy sommer gou swanger word!! Een van ons vriendinne wat ook altyd hier gechat het - Laliek was deur 2 IUIs....toe gaan sien sy vir Dr Strikdas, hy het IR by haar gediagnoseer en seker 'n maand later was sy normaal swanger!!! So moenie moed verloor nie!!!

Feetjie....so jammer om te hoor van jou vriendin....mens wonder regtig soms is dit ons God se hand wat sulke dinge veroorsaak....hier was verlede naweek regtig baie hartseer in ons dorp....eers is daar 'n jong meisie oorlede in 'n ongeluk in die dorp...'n dag later is 'n jong man oorlede in 'n motorfietsongeluk...en net 'n dag of so later is 'n gesin van die dorp ook in 'n ongeluk...die man en die twee kinders is oorlede...die vrou het oorleef en is tans nog onder verdowing - so sy weet nog nie van die verlies nie :( Die kinders was nog klein, 2 en 5 jaar....mens se hele lewe word in so een oomblik uitgewis.....ek dink ons almal as mammas in die dorp was erg geruk deur die ongeluk...

ANYWAY.....net weereens 'n eye-opener dat mens elke oomblik moet laat geld...maak nie saak wat gebeur....

STRIKKIE....HAPPY HAPPY BDAY vriendin....hoop jy word ongelooflik baie bederf en mag 2012 JOU jaar wees :mooning:

Sal nou kyk waar is ek in my siklus...ek en DH het sover 'n lekker naweek gehad "wink wink"....

O ja Jooste....jy kan altyd gaan loer by www.literotica.com sommer van jou selfoon ook af....hulle het ook stories wat mens kan lees .....vir as jy ietsie soek om in die "mood" te kom ;)

Wat is nuus by al die ander dames??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 8 months ago #218415 by joo~ste
More almal!
Feetjie: Dit is vreeslik sleg van jou vriedin - :( Hoe gaan dit met jou en waarmee hou jy jou besig die jaar?!

Lynkie: Simpel AF krampe... :angry:

AFM:
Nothing much...

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 8 months ago #218413 by Lynkie
Môre almal,

Hoop julle naweek was lekker onspannend!

Blommie, ek hoop jy het al die bederf geniet!!! Jammer oor die BFN :( . Fokus nou net op die nuwe siklus ;)

Ruby, sterkte met die behandeling wat voorlê.

Hopeful :woohoo: Sjoe, maar dinge gebeur nou vinnig, Februarie al :woohoo:

Snoekie, Jammer oor die OV en insulienweerstandig, maar soos Nadia sê, daar moet tog seker behandeling wees...wat sê jou dok wat is die PVA vorentoe?

Feetjie, goed om van jou te hoor. Wat is jou PVA vir hierdie jaar? So jammer om te hoor van jou vriendin se verlies... :cry: dis werklik hartverskeurend en na my mening een van die ergste goed wat met 'n mens kan gebeur.

Hi Klippie, dankie vir jou mening oor IVF, dik ook ek sal eerder gaan vir IVF.

Jooste, ek stem saam met jou...sal enige tyd wil swanger raak, solank dit net wil gebeur!!!!

AFM: Niks nuus van my kant af nie. Wag nog vir AF, kry krampe maar nog niks. Is nou op CD27 so sy behoort binnekort op te daag.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 8 months ago #218402 by Feetjie
Goeie more al jul pragtige dames, dis heerlik om te sien jul almal praat weer so lekker saam. het jul "kuiers" gemis.

Ek hoop dat elkeen van jul "n baie voorspoedige, wonderlike, geseende, vrugbare 2012 sal he en dat elkeen se drome en wense waar sal word in die jaar.

Jooste - vriendin, so jammer oor jou lap. Maar ek is so so bly vir jou pva. Sjoe, jy klink skoon opgewek en reg vir die storie. Ek is so bly dat jul nou weet wat jul moet doen. Baie sterkte vriendin, maar ons sal nog praat, dis net so verligting as mens klaar weet wat mens te doen staan ne. Sterkte en ek hoop werklik dat hierdie jaar joune is!!!!

Zettie -sjoe my hartjie seer vir jou, sterkte jong!!

hopeful - baie geluk met groot stap en keuse, hou ons asb op hoogte, als klink so opwindend.

klippie - lekker werk

hexy - jippeeee vir fiets!! jy gaan baie geniet!! daar is vir my net niks lekker as "n goeie oefensessie nie. :-)

ai ek moet met jul deel, ek het jul al vertel van my vriendin met spina bifida dogtertjie. sy is toe mos swanger met 2de babbatjie, die babbatjie is op 26weke gediagnoseer met "n erge hartsiekte. Hul wou op 34weke abborteer. maar vriendin en man het besluit om eerder te wag. Die babbatjie is toe verlede week gebore. die "perfekste" klein mensie, maar dr's kon net niks vir die kleintjie doen nie. sy is 2daggies later oorlede. vriendinne, sjoe!! ek kan jul nie se - mens sien hierdie "perfek" geskaapte liggaampie, sy lewe, maar hul moet wag dat sy doodgaan. dis seker een van die wreedste dinge wat ek ooit gesien het. en dan wonder ek maar net weer- sjoe!! hoekom??!!!! maar mens moet net bly glo ne!!! Liewe Jesus weet die beste, al sal ons dit nooit ooit verstaan nie.

Vriendinne uit my hart uit sterkte vir elkeen van jul se seer, ek weet dit is werklik nie 'n maklike paadjie nie. Sterkte!!!!!!