× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 8 months ago #218377 by joo~ste
Klippie
Ek hoor jou...en toe ek Mei 2009 begin TTC het was dit presies waarom ek dit in daardie maand gedoen het. Om nie 'n Okt, Nov of Des baba te he nie. Ek het ook seker gemaak dat as kleinding dalk 'n bietjie prem is....dit ook nie dan in Des sal val nie en het dus eers Mei maand begin TTC. Soos wat die maande egter aangestap het...en dit later jare geword het, gee ek nou nie meer om nie. Die dae dat ek gedink het ek kan dit beplan is vir goed verby. As my babas (en ja...ek glo ek gaan meer as een op een slag he) dan veronderstel is om Des te kom.........bring it on 2012!!

Almal se net soos jy oor IUI. Hoeveel IUI's het jy gehad?

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #218375 by klippie
Hallo dames!

Waar is almal nou?

Zettie, baie sterkte, ek dink aan jou! Dit moet vreeslik wees om oor-en-oor te doen, jy het nou tyd nodig dat jou hart en lyf kan gesond word. *** groot drukkie ***

Ruby - baie sterkte! Ten minste is daar 'n werkbare PVA! Ek hou so duim vas alles verloop goed!

Jooste, daar is mense wat my kop gaan afbyt, maar ek stem oor die IUI en geldmors. IVF gee mens soveel antwoorde - selfs al is dit nie suksesvol nie, kan mens baie meer goed leer bv embrio-ontwikkeling, wat mens nooit met IUI kan sien nie. Ek wil nou nie 'n nat kous wees nie, maar is jy seker jy wil Maart-maand gaan vir IVF? Dis 'n Desember babatjie? Vra maar net :-)

Hallo al die ander dames! Nogal opgewonde dat Cisca Maandag weer begin werk....wil hoor hoe gaan dit!!!!

Waar is Strikkie?

Slakkie het ook nooit kom post oor die POAS nie....Slakkie, wat gaan aan girl?

AFM: Geen nuwe nuus nie, same old same old. Net bly dis naweek!

Julle moet lekker naweek hou!

14 years 8 months ago #218360 by joo~ste
Ruby
Ek is met jou met dit. Waarom al die snert!!

Die drilling klink ook vir my freaken scary!! :blink:

Wat my net altyd onder kry is dat daar tog vrouens hierbuite rondloop wat natuurlik swanger raak....en dan het hulle ook al die goete waarmee ons nou sukkel!! My FS vertel dat endo nie beteken dat 'n mens nie natuurlik kan swanger raak nie...dit maak dit net moeiliker. Hy se dat hy al gereeld gesien het tydens 'n keisersnee hoe baie endo daar in 'n vrou se buik is...en dan is dit haar 2de of 3de baba waarmee sy sommer woepswaps swanger geword het. So...dit is nie 'n guarantee dat as jy endo het jy gaan sukkel nie.

Dit bring my dan maar net altyd terug by die besef dat daar 'n groter HAND is en dat die TYD net nog nie reg is nie. Ek het erens gelees dat Posh Spice ook PCOS het...en kyk nou net...daar het sy al haar 4de baba gehad!!?

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 8 months ago #218356 by CheriseF
Jooste - dankie vir die info - dis flippen hectic! :unsure:

Ek kan nie verstaan hoekom daar sulke snert moet wees nie - ek het altyd eina gedurende seks en na orgasme ook (maar net as ek op die einde van my siklus is).

Met die ovarian drilling, brand die dok met 'n micronaald gaatjies op sekere plekke in die ovaries. Daar waar hy brand gaan die selle dood wat die meeste manlike hormone afskei. Met PCOS veroorsaak daai manlike hormone dat mens nie kan OV nie. So nou dat die meerderheid van die manlike hormone nie meer afgeskei kan word nie is mens se kanse beter om te OV.

14 years 8 months ago #218355 by joo~ste
Endometriosis, a cause of female infertility, is a condition in which endometrial tissue, the tissue that lines the inside of the uterus, grows outside the uterus and attaches to other organs in the abdominal cavity such as the ovaries and fallopian tubes. Endometriosis is a progressive disease that tends to get worse over time and can reoccur after treatment. Symptoms include painful menstrual periods, abnormal menstrual bleeding and pain during or after sexual intercourse.

The endometrial tissue outside your uterus responds to your menstrual cycle hormones the same way the tissue inside your uterus responds - it swells and thickens, then sheds to mark the beginning of the next cycle. The blood that is shed from the endometrial tissue in your abdominal cavity has no place to go, resulting in pools of blood causing an inflammation that forms scar tissue. The scar tissue can block the fallopian tubes or interfere with ovulation. Another result of endometriosis is the formation of ovarian cysts called endometrioma that may also interfere with ovulation.

The cause of endometriosis is unknown though there are a few theories that suggest possible causes. One theory suggests that during menstruation, some of the menstrual tissue backs up through the fallopian tubes into the abdomen where it implants and grows. Another theory indicates that it is a genetic birth abnormality in which endometrial cells develop outside the uterus during fetal development.

A laparoscopy, an outpatient surgical procedure, is necessary to confirm a diagnosis of endometriosis after a medical history review and pelvic exam. After the initial diagnosis, your physician will classify your condition as stage 1 (minimal), stage 2 (mild), stage 3 (moderate) or stage 4 (extensive) based on the amount of scarring and diseased tissue found. Based on the stage of endometriosis, your physician will determine the best treatment plan for you which may include medication or surgery, or a combination of both.

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 8 months ago #218354 by joo~ste
Ruby...
oh....so hy gaan die drilling doen omdat jy PCOS het...verstaan ek reg? So...wat is dit? Dril hulle regtig gaatjies in die eierstokke?? :ohmy:

Endometrioses beteken dat die selle wat die binnekant van ons baarmoederwande uitmaak (en wat elke maand opbreek en uitkom as ons menstrueer)...egter ook versprei na ander dele waar hulle glad nie moet voorkom nie. So....ons moet tog die dik endiometrium wand he binne in die baarmoeder...dit is juis waar jy dit wil he. Maar jy wil nie van daardie selle he wat op die eierstokke...of die buise...of in jou pelvic buik of selfs ander organe soos jou derms ens. voorkom nie.

WANT:
1. Elke maand gebeur daar 'n wisselwerking tussen daardie selle en jou liggaam se hormone. Dws die goed werk in op mekaar. Die liggaam se hormone moet die baarmoeder wand vir 'n sekere tyd "intakt" hou sodat daar genoeg kans is vir die embie om in te plant. Maar as jy endo op ander plekke het in jou buik...dan beinvloed dit die hormone se effektiewiteit en kan jou hormoon vlakke nie die endometrium want goed genoeg terughou van shedding nie. (Kan Lei tot daardie breakthru spotting wat 'n mens 'n paar dae voor AF kry).

2. Ook as jy wel menstrueer...dan "menstrueer" jy ook fisies binne in jou pelvic buik waar daardie selle ook sit. (Dit veroorsaak die erge pyn wat soms gepaardgaan met endo). Sommige vroue het ook seer tydens BD as hulle Endo het of sterk orgasmiese sametrekkings kry...dan kramp hulle uterus daarna nog vir 'n rukkie en is dit seer.

3. Ook kan endo wat op buise en eierstokke voorkom dit beskadig en die buise toedruk...ens ens.

4. My FS verduidelik ook dat endo letterlik die werking van jou hormone nadelig beinvloed. En dan dit jou baarmoeder 'toksies' maak.

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 8 months ago #218350 by CheriseF
Kom Endometriose voor in jou baarmoeder wand of hoe?

My baarmoeder wand verdik nie.. so 'n fertilized egg kan nie vasheg nie. Laas toe dok die verdikking gemeet het was dit maar 7mm so ek moes meds kry om dit dukker te maak.

Jooste - gewoonlik kry PCOS pasiente die ovarian drilling en dit kan wel veroorsaak dat mens self begin ovuleer.