More Almal,
Shoe maar dis still hier gister en vandag? Ek neem aan alaml sukle maar nog om terug te kom die "swing" na die vakansie?
Blommie - Wat se Dok oor boetie waneer is die op?Geluk met die reg eet dis great ek blowe ook net en kom nie so ver nie. eenige teken van AF? Gaan jy more HPT doen of wane will jy dit doen?
Klippie - om so break te vat van behandelings en goeters dink ek altyd is goed dit gee mens n kaans om bietjie te ontspan en perspktief te kry. Geniet die teitjie
Jooste - Ek sien jou BD maraton is opad, good luck en geniet
Lynkie - Wanne gaan jy FS toe om te hoor oor die Lap?
Ruby - Wat se die FS jy moet ons kom vertell?
Hexey - vrou maar jy doen goed ek wend ek was so pligsgetrou met die oefen. Dis regtig wonderlik

Ek moet se ek sukkle ook om in die ogende beteids te wees kry net nie my allie in die ogend uit die bed uit nie
Snoekie - wane toets jy om te kyk of jy ge O het? voorspeod vrou ek dink een jou
Hier is daar nie veel nuus nie. Ek hardloop net rond om all die dokiemente regtekry om terug te gee vir the Maanskaplike werker. As alles goed verloop is dit more terug by haar. Dis nou die aansoek, id's, mediese verslag en fotos. Ek het ook klaar ons afspraak by die sielkundige gemaake vir ons evaluation om te sien of ons geskik is dis die 31st Jan so tot dan gaan daar nou nie veel gebuur nie

Ek bly opgewonde en voel al lus om te begin prams koom DH keer net heeltyd hahahaha
Okay lekker dag julle sal later weer kom in loer