More almal
Nykie....BAAAAAAAIE geluk met die telling

Jy moet ons nou nie verlaat nie, jy moet nog saam met ons gesels hoor!
Klippie, sterkte met die periodontis, hoop nie dis te ernstig nie!
Lynkie, hoop Dr Strikdas het sommer gou vir jou 'n PVA!!! Bly om te hoor als is oop en mooi skoon
Jooste...hoe gaan dit nog aan jou kant??
Zettie...ek dink as mens TTC en 'n gynie of FS is betrokke, is jou slaapkamer sake nie juis privaat nie
Morgan, hoe gaan dit nog met jou, hoeveel vakke skryf jy?
Ai, hart sommer seer vanmore....boerboel van my ma-hulle lyk my gaan uitgesit moet word, hy het gisteraand my broer se meisie gehap en is nou heel beneuks, niemand kan nou agter in die yard kom nie....dis sad, maar dis seker beter so, want sy kop is al vir 'n ruk lank nie lekker nie - dan herken hy mense, dan weer nie.
En gister toe ek gaan petrol ingooi, toe is daar 'n kar langs my met kleurlinge in. Kon sien hulle is effe gekuier, en daar is 'n kind in. Toe strip die een ou sy skroef en begin slaan sommer die ander ou en toe gil en skree almal oor en weer op mekaar, en in die middel van als huil die kind toe, ek skat seker so 4-5jr oud. Ek was sommer half in trane, want ek kon sien die kind is so verward en die ou wat toe so gil en skree was seker sy/haar pa, en terwyl die ou so skree, wil die kind net sy armpies om die ou sit - seker vir versekering. Ek wil sommer nou weer grens as ek daai situasie so voor my sien....ek het maar net daar gebid dat die Here daardie kind sal beskerm en vertroos...
Ek weet AF is oppad, maar sjoe, raak sommer baie emosioneel die laaste ruk.....
Anyway, lekker daggie verder!!!