hallo al jul girls
Nykie so jammer ek pla jou so baie sal jy omgee as ek jou nog hele klompie by vrae: jy kan net ignoreer die wat jy nie wil antwoord nie
1stens - hoe voel jy ?????
kan dink jy wou man aanrand - wel ek sou 10 teen 1!
- eks by dr Pentz, so het jy by Genesis die ivf gedoen (kloof medi-kliniek) dis mos waar dr De Bruin is. ek het al so baie mense gehoor wat vreeslik baie van hom hou.
- en dan al die moeilie vrae, ek probeer beplan vir ons ivf, omdat ons so ver bly en weet mens kan nie se en bepaal nie, net miskien kan jy my bietjie meer lig op onderwerp gee

ek gaan dr nog in hierdie siklus sien want ons op boot "beplande" dag 1. Goed dan moet ek hom dag 8 of 9 of 10 weer gaan sien om te kyk hoe als dan verloop. Nou goed, ek weet als hang mos maar af hoe groot follies moet hul nog groei en en en, kom ons se hul haal uit ongeveer dag mmmmmm 13/14 goed dag 14

hoe lank het dit gevat voor hul jou eiertjies terug gesit het? is dit so 3-5dae weereens afhangende van hoe als verloop of hoe werk dit. Sjoe ek wil dae he en kan beplan maar verstaan dit werk seker nou maar net nie so nie ne
baie dankie dat ek jou so kan pla!!!!!
baie sterkte en dink baie aan jou!!
Klippie - so bly vir jou dat dh weer kans sien ek hoop vir beste vir "vrydag" (skuus nou nie seker oor dag nie).
Hi jooste!!!!
Sjoe daardie koeke is werklik pragtig.
vir al die ander girlies,, hallooooooo. hoop jul het heerlike aandjie.
praat weer more.