Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.Klippie!!!! Ek is verskriklik jammer vriendin!!! ai my

is so seer vir jou!! Ek verstaan nie!! Maar klippie ek sal werklik vir jou/bid.. en sal aanhou glo dat Liewe Jesus se wil sal geskied. So Jammer!!!
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Nykie - Sjoe!!! so jammer om te hoor van wakker word (dit sal versker vir my die heeeeel heeeeel ergste ding onder die son wees) ek begin al hiperventileer met sonar deesdae
Nykie sal jy asb meer vertel van -terugsit???? is dit okay??? Baie sterkte met die volgende paar daggies se wag. Ek hou styf duim vas vir jul!!! baie sterkte!!
jooste -- cool eks mal oor jou pva as huwlik nie bestem vir kids is nie... my lysie lyk so dieselfde. ons weer naweek saam klomp vriende skouspel toe, sjoe en elke 2de woord,, ja maar jy weet nie hoe dit voel hoe om kids te he nie, jy hoef nie dit en dat en dit en dat EN DIT en DAAT!!! asof ek dit so kies ne

maar weet wat hul bedoel maar ekt ook nou al begin met SJOE maar ekt lekker middag slapie gehad, SJoe daaardie en dit en dat en dit EN dat sonder kids was absoluut fantasties

maar diep binne bly mens se hartjie maar hunker ne
Sterkte jooste met jul besluite en laat weet my asb asb as jul "besluit" het.
Lekker week almal!!!
Amper Desember vakansie- jippppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!