Hi dames.
Wat 'n oggend! My kar ruit het eweskielik net gebars op die highway! Dankie tog niemand het seergekry nie.. was Toyota toe en my kar is nog onder waarborg so geen probleem.. hulle sorteer dit vir my uit!
Ankia.. wat 'n wonderlike vorm van menslike perfeksie! sy is gorgeous!
Cisca...
baie sterkte jong.. ek het Dinsdag so dag gehad. Dis in tye soos die wat ons moet besef hoe sterk ons eintlik is as vrouens! Ons staan uit bo die res wat dit maklik het.. ek glo dat dit nie op ons pad sou kom as ons dit nie sou kon hanteer nie. Ek weet dit laat jou nie beter voel nie.. niks wat iemand gaan se kan dit beter maak nie

dink aan jou hoor!
Jooste..
ek bid hard saam met jou vir daai BFP..
Linda..
ek was vir 10 dae op progestoroon want my bloods telling was 1.4. Ek moes myne elke 8ure drink (dit was Provera). Toe ek eventually my AF gekry het toe het ek op CD5 begin met Fertomid.. ek is nou besig met my 3rde siklus so ek hoop en bid die een werk!!! Ek was glad nie weer op Provera nie so toe my AF begin het, het ek dit elke maand daarna gekry.
Moenie dat die 0.4 telling jou omkrap nie.. met daai meds waarop jy nou is sal dit jou telling goed opskiet. Sterkte hoor!
Verder....
DH was vanoggend vir 'n spermiogram.. wat 'n storie dames. Anyway. ONs moet nou net wag vir die uitslae.
Dit is vreeslik interessant hoe hulle kan sien wat daar aangaan. Hulle kyk of daar sperm is in die semen.. dan kyk hulle of die sperm reguit swem.. hulle tel die sperm.. .en dan laat hulle dit uitdroog om te sien of die vorm van die spermpies normaal is. Dit is ongelooflik hoe die tegnologie bevorder.