× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 3 weeks ago #204046 by Strik*kie
Hallo julle!!!

Jooste, baie geluk met die follies!!!! :woohoo: Klink vir my na vlge bfp :rock:

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

xx

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 weeks ago #204010 by Lynkie
Ek's weer terug, wil graag die volgende met julle deel.

Op 26 het ek en DH mekaar ontmoet, kort daarna is ek gediagnoseer met RA (Rumatoide Artritus) dit het sommer oornag gebeur. Ek wou ook vroeer trou en met kiddies begin, maar het dit op ys geplaas. Die meds wat ek gebruik het is gevaarlik tydens swangerskap so ttc was buite die kwessie. Dit was vir my baie moeilik om te verwerk en het deur verskillende stadiums gegaan van bang, bekommerd, kwaad, hartseer... deur dit alles het my DH by my gestaan, deur dik en dun. Ek het weer positief geword my dieet aangepas, begin gym, homeopate probeer, kruie meds probeer.

Baie stadig was daar verbetering, wat dit veroorsaak het weet ek nie, want ek het alles probeer. Stelselmatig kon ek die meds verminder. Ek's vir die afgelope 5jr in remissie, moes 'n jaar wag vir die mes om uit te werk. Dis waarom ek so laat in my lewe ttc. Die res van my geskiedenis ken julle reeds.

Ek het begin Aug per toeval op julle tread beland deur fertomid te search. Ek het begin lees en kon nie ophou nie. Julle ondersteuning en omgee vir mekaar het my aangegryp. Ek het baie by julle geleer oor fertiliteitsbehandeling, veral by jou Klippie. Toe my eerste siklus op 100mg flop was ek natuurlik baie teleurgesteld, maar het dadelik 'n afspraak by 'n FS gemaak. Julle dames het my vinniger in die regte rigting laat gaan.

Was aanvanklik skrikkerig om te post... sensitief oor my ouderdom , party mense dink om op 39 ttc is maligheid, maar ek sou dit ook anders wou gehad het. Is baie daknbaar oor my gesondheid en dat ek wel kan ttc. Na my tweede post hier ek al klaar beter gevoel, asof die wereld se las van my skouers af is. Al die vrouens in my familie en vriendekring is so vrugbaar, hoef net on DH se onderbroek te trap dan BFP. :lol:

So die raad wat ek ontvang het was ...ontspan, gaan met vakansie, vergeet daarvan. Ye right, dit het nie vir my gewerk nie.

Die rede vir my post is, ek soek nie simpatie nie, probeer iets terug gee, julle het 'n positiewe impak op my gemaak. Strikkie ek weet waardeur jy gaan en bewonder jou positiwiteit en aanvaarding, moet net nie ophou probeer nie, dinge kan verander. Dalk is daar ook iemand wat roofkyk soos ek gedoen het, en nie moed gehad het om te post nie.

Baie dankie, julle het soveel vir my beteken nog voordat julle van my bestaan bewus was. Voel meer positief en rustiger, nie meer so alleen nie, en het nou 'n PVA.

Hoop spoedige BFP's vir almal wat ttc. Sjoe, dis 'n lang post (sorry) gee julle Maandag iets om te lees.

Lekker week.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN
The following user(s) said Thank You: Strik*kie

15 years 3 weeks ago #204008 by Lynkie
Goeie more julle

Dis Sondagoggend, gou kom inloer en post van DH se laptop, weet nie of server more by werk weer af is nie.

Morgan - Dankie, sal laat weet as ek van Gynie wil verander.

An.k.ia, Cisca - oor hoe ek my siklus monitor. Het vorige siklus op CD11 by Gynie gegaan vir transvaginale sonar om follies te sien, hoeveelheid, grootte, ens. Op CD21 by GP vir gewone sonar om O te sien en bloed vir progesterone (om kwaliteit van O vas te stel) asook swangerskap toets.

Verder op my eie het ek die temp ding probeer, maar werk nie lekker met my nie. Doen OPK's en kyk na CM, alhoewel met Fertomid droog ek feitlik op.

Hoop almal het 'n lekker naweek verder. :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 4 weeks ago #203978 by Cisca
Lynkie - So jammer om te lees waardeur jy als moes gaan. :(

Ankies - Hoop die partytjie is lekker. Geniet dit!

Jooste - :woohoo: vir die 2 groot follies!!!! Hoop regtig dir werk die maand, ons het nog 'n fairy nodig!!!!

Hi al die ander

Wel, vir my is dit terug werk toe Maandag. Kan nie glo dis al 5 weke na my operasie nie. Maar dit beteken 19 Sep kom nader, en dan kan ons hoor by die dr wat gaan vir wat en hoe ons te werk moet gaan met net die een buis.

Lekker naweek vir julle

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 4 weeks ago #203976 by joo~ste
Hallo julle!
Ek al weer op die hond se stert hier aan gekom op 'n Vrydag. Wou net gou se ....hallo lynkie. Jammer oor jou pad wat jy al moes stap. :( Ek hoop dinge kan spoedig vir jou verander. Ek was vir 4 siklusse op Clomid...en my siklus was ook min of meer dieselfde (27 - 28 dae lank).

AFM
Was gister by die FS. Het 2 mooi groot follies wat gaan pop. Moet myself Pregnyl spuit more oggend en dan BD dat die stof so staan! Ek is baie opgewonde oor die siklus en vreeslik gretig om te sien wat gaan gebeur. Dit MOET net werk hierdie maand. Net hierdie siklus alleen kos ons R4000!! (Ek sidder om te dink wat IUI's en IVF's kos as 'n mens eers daarmee begin!!). Klippie!!!!???

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 4 weeks ago #203967 by klippie
Hallo dames, ek kry nou eers tyd om te post. dinge was bietjie dol vandag! Julle moet '[[n lekker naweek he - Ankia, geniet die partytjie!

15 years 4 weeks ago #203910 by Cornel
Hi Strikkie,nee jong ek rek maar bietjie uit,anders het ek nie weer iets om te lees nie,behalwe tydskrifte wat ek saam gebring het!!!!!!!! Sal hom weer vanmiddag tackle!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......