More almal
Hoe gaan dit vanoggend?
Sjoe, hier het die wind omtrent gewaai deur die nag, en ek hoor vandag gaan dit nog erger waai as gister....en nou is dit alweer koud met reen....my huis se vloere is omtrent vol stof...Can't wait for full-on SPRING
Enige sop resep soek ek ook AVEMBLIEF!!! Ons wil ook graag sop maak, maar soek altyd eers 'n lekker resep wat nie te moeilik is nie.
Morgan, sterkte met Carli se tande. Ek het maar altyd by die apteek in Rustenburg hulle tandemengsel gaan koop - mens smeer dit aan die gums en gee in die aand 2,5ml...dit het klaar als in - wat die gejik bietjie wegvat en doodmaak en hulle beter laat slaap deur die nag. Ek het ook gehoor Prodol is ook goed.
Strikkie....ons wag in spanning??????
Wonder wanneer gaan Cornel kom inloer, sien hulle is weer terug Congo toe...
Ankia...jou daggies raak ook min suster....my een vriendin gaan nou die 2de September op kraamverlof, haar datum is einde September...kan nie wag vir daai sussie-baba nie
Anje, hoe gaan dit met Lianey?? O ja, waar het jy daardie kasteel nou weer gekry? Het gesien daar was een keer iets rondom dit op FB...sal jy vir my die details kan aanstuur?
Driekie....hoop dit gaan nog goed met julle....mis jou geselsies hier!!!
As ek iemand gemis het....SOWWY.....
Anyway...lekker daggie verder...chat later weer