× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 1 month ago #203143 by klippie
Hallo dames! Hoop julle het lekker naweek gehou. Ons was net rustig by die huis, niks gedoen nie :-)

Ankia, bly jy het jou babyshower gehad, hoop jy het mooi goedjies gekry! Sussie kan maar kom as William se partytjie verby is! Jy sny dit fyn nè! :-)

Oi, ons het die naweek uitgevind DH se beste pêl se vrou is swanger....ek is seker bly vir hulle, maar moet erken ek was bietjie naar en huilerig toe ek die sms kry :-( Dit maak maar mos so bietjie seer elke keer as mens hoor!

Julle moet 'n lekker dag hê!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #203106 by Goggatjies
Goeie More

Ek hoop almal het 'n baie lekker naweek gehad
Gaan weer my midwife sien vandag, sal julle laat weet wat sy se

So ek het my babyshower Saterdag gehad
Het vir Morgan en Anje gesien - was baie lekker om weer vir hulle te sien
Ek het baie mooi geskenkies gekry, baie klere, kombersies en 'n paar ander goedjies

Het nou nog William se verjaarsdag Sondag en dan kan ek lekker rus

Lekker daggie

15 years 1 month ago #203027 by klippie
Ai tog, ek het nou 'n lang post gemaak toe word ek uitgegooi!

Wou net se - Sexy is reg - ek was lank so - as ek niks het om te report nie, dan roofkyk ek net, maar ek het nou belsuit om elke dag of 2 iets te post, al het ek nie regtig nuwe nuus nie. Dankie vir Ankies wat getrou elke dag post!

Strikkie

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Lekker naweek!
The following user(s) said Thank You: Strik*kie

15 years 1 month ago #202993 by Goggatjies
Die tas behoor by Sondag klaar gepak te wees, ek moet nog bra's kry en ek sukkel om te kry wat ek van hou

Strik - sterkte. Laat ons maar weet wat aan gaan

Hallo Hexy - dit is baie jammer dat dit nie lekker hier is op moomie nie. Ek voel dieselfde, maar ek moet se ek het baie goeie vriende gemaak hier onder ons groepie, en dit is hoekom ek nog hierna toe kom, om te kom hoor hoe gaan dit met almal

15 years 1 month ago #202987 by Strik*kie

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Hexy, dit gaan goed jong en jy?

Ankies pak daai tas vanaand nog hehe

15 years 1 month ago #202984 by sexy~hexy
Hi daar almal

Ciska, jy moet bietjie daai resep vir my PM...sal dit ook graag wil maak.

Klippie...bly om te hoor dat dinge "soortvan" al beter gaan....dinge gaan uitwerk, hou net moed en moenie ophou "fight" nie....

Ankia...jy moet dit nou rustig vat...kan nie glo jou tyd kom al hoe nader nie...voel soos gister wat ek soos 'n mal vark hier in die kantoor in jou oor gegil het :D

Strikkie....fxfxfx vir al die resultate en PVA...hou ons asseblief op hoogte...hoe gaan dit verder met jou?

Moomie is nie meer dieselfde nie....ek kyk nog elke dag wat aangaan...maar ek dink as mens nie iets het om te "report" nie, dan lees mens maar eerder. Maar dis nie reg dat dames hier op Moomie fight nie...ek het die posts gaan lees....en dit is hartseer. Maar ja, dis seker wat kan gebeur, baie van ons ken mekaar nie persoonlik nie, net 'n naam en woorde op 'n skerm, so een of ander tyd gaan koppe stamp.....

DH werk vandag en more...so more gaan ek net rustig wees...huis bietjie skoonmaak en wasgoed was.....

Nou toe dames, julle moet 'n lekker naweek he...gesels weer volgende week :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #202983 by klippie
Hallo almal, hoop dit gaan goed! Ankia, ek het gedog jou tassie is lankal gepak - opskud, sussie verras jou dalk :-) Hoop jou knieg voel gou beter! O nou verstaan ek van die punte, ek dog dis 'n spesiale voorwaarde - mens moet 'n aantal posts hê of so iets :-)

Strikkie - bly jy het 'n PVA en hoop en als. Hou ons op hoogte!

Cisca, hoop jy voel al beter!

AFM: Magie is bietjie omgekrap - ek dink dis die warm jogurt wat ek geëet het, yuk! Julle moet 'n lekker naweek hê!