More almal
Hoop dit gaan goed met almal.
Hier is dit bewol en koel, maar gelukkig het ek lekker warm huis so MJ weet nie eers dis onweer nie.
My ma is die week in Pretoria om na my sussie se seuntjie te kyk omdat die skool gesluit het, moet se ek verlang na my ma.
Ek wonder hoe lank vat dit voordat mens alleen rustig met die baba kan wees sonder dat mense elke dag na ou toe kom. Dit voel vir my of ek en my man in die aand net nie in roetine kom nie, want skoonma-hulle kom loer elke aand in. En manlief kom self eers half 5 by die huis en dan na 5 stap hulle hier in. Dit voel of ek en my man verby mekaar leef noudat MJ hier is in pleks daarvan dat ons alles saam doen vir ons seuntjie.Want as dit badtyd is doen ons dit saam en as die familie dan hier toesak kom almal babakamer toe en kloek rondom MJ, ek raak so benoud en loop uit en gaan maak sy tietie. Ek is seker simpel maar ons het nog nie tyd gehad om 'n gesin van 3 te wees nie.
Jammer vir die galbraak maar dit voel of ek nie dit meer kan hou nie. En wraggies gisteraand sms skoonma vir my man en vra of pla dit dat hulle elke aand vir MJ kom hallo se want hulle wil nie 'n oorlas wees nie. Raai wat se my man... Ma kan elke dag kom!!!!!!!!!!!!!!!!! Ek was so die moer in ek het dadelik gaan bad en in die bed geklim en na my kind gele en staar!!!!!!!!!!