× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 7 months ago #159877 by Paisley
wow ankies ek kry sommer trane in my ogies!wow. hoe amazing!

ek sien karin het toe haar baba gehad!

hoezit anje! no probs jong. net weer oor die borspomp. ek het 'n medella manual persent gekry, maar ek het moedeloos geraak met hom, en koop toe vir my die tommee tippee electrical borspomp. En hy werk soos 'n droom, en is lekker stil ook. Ek kan nou sommer uitmelk terwyl ek vir ou rikussie voed. Sommer so 70ml op 'n slag tydens 'n voeding, en 150ml as ek 'n voeding gemis het... binne 5 minute. Waar ek met die medella gesukkel het om 20ml uit te kry. En die tommee tippee is baie goedkoper as al die ander elektriese borspompe wat ek nog gesien het, en kom saam met 'n bottel en sy eie steriliseerdeer ook.

Ag moeder ou rikus begin nou na sy speelgoed slaan en skop, en maak die oulikste koergeluitjies. hy is darem maar groot vir sy skoene ;)

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 7 months ago #159876 by Goggatjies
En ek wil ook net se, my man het niks pille gedrink, ons het alles gestop toe ons besluit het om 'n breuk te vat

15 years 7 months ago #159864 by Goggatjies
Pais, net gou jou vragies antwoord
Ek het gevloei tot op ses weke. toe hou dit op, maar ek het eers af gekry toe boeta 'n jaar oud was, al het hom formule gegee en nie meer elke voeding uitgemelk het nie, maar elke liggaam is anders.

My storie is regti 'n wonderwerk. Soosy jy weet het man lif lui sperm en klou aan mekaar vas, soos een het miskien net een stert maar twee koppe en so aan, so hulle is maar bietjie stadiger
En as ek nou vir jou vertel van die dae wat ons gebd het, dan het ek eer hierdie dae getel nadat ek uitgevind het ek is swanger.

Ons was maar nogsteed versigtig, en het toe gebd op dag 7 & 8, het geweet dit sal niks doen nie, ek moes ge-o het op dag 12 of 13. Ons het toe gebd op dag 13, ek het vir manlief gese ons moet protection gebruik, maar hy het gese hy is nie bekommerd nie, na 'n jaar van getimede bd het dit buiten dien nie gewerk nie, so hoekom sal dit nou.
Wel op dag 11dpo was ek baie emosioneel en het sommer gehuil omdat william nie wil eet nie, het net daar besluit dit is nie soos ek is nie, en doen toe 'n toetsie in die aand, ek is seker ek sine 'n lyntjie maar sit die ding toe weg, en gaan kyk nog gereeld wat is aand ie broei en ek los dit toe
12dpo raak ek upset oor william te veel glipsies het en huil snot en trane, weer ruk ek die 11dpo toetsie uit en verbeel my ek sien 'n 2de lyntjie
Doen toe weer 'n toets op 12dpo en sien skaar die tweede lyn.
Koop toe klomp toetse op 13dpo, maar toets nie, toets toe weer in die aand op 14dpo, en daar is geen lyntjie nie, gooi hom sommer weg. Af moet Maandag begin, en ek is seker ek het liggies gespot op 14dpo, maar daar het niks verder gebeur nie. Toe af nog nie opdaag op die Maandag nie, toe toets ek weer ind ie aand op 15dpo, en daar was geen 2 de strepie nie.
Maar ek hou toe die toets
Deur die aand gaan ek badkamer toe en wag vir af, nog niks nie
Dinsdag oggen 16dpo gaan badkamer toe en nog niks af nie, ruk toe 15dpo se toets uit en daar sit 'n tweede streek. Ek ruk toe die digital, drink water en wag en wag, tot ek net genoeg kon piepie vir die digital, en die se toe pregnant 1 -2 weeks
Wat 'n gevoel om dit te sien.

15 years 7 months ago #159858 by Lia
Ansa en Ankia, vir sooibrand, vra jul dr vir Nexiam !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 7 months ago #159857 by Lia
Middag girls, ek het uiteindelik tyd om gou hallo te se.

Ella, sjoe, sterkte met die besluit, as jy nou klaar met medies gepraat het, praat maar weer met dr en doen wat jou hart se. Wens ek kon van meer hulp wees, maar dis maar iets waaroor jy moet besluit.

Ansa, ek hou ook van die polistarien goedjies, ons gaan ook dit doen, maar ons L se naam laat doen. Dankie vir Beertjie se update, ek het die laaste tyd baie oor haar gewonder.

Ankies, bly jy het uitgefigure wat om te doen vir die naarheid in die oggend.

Hexy, ek het ook die phodies op fb gesien, baie nice !!

Hi Pais, lekker om jou hier te sien. Kan dink tyd vlieg vir jou. Voor jy jou oe uitvee is dit weer terug werk toe, so geniet R terwyl jy hom het. Dankie vir die advies.

Drix, wow, jy het ‘n huge bulletjie !!!! Ek is so bly hy is gesond en alles gaan goed.

AFM: Hier is nie veel nuus nie, my baas hou my net vreeslik besig, dit lyk amper of hy dink ek het nie werk nie. Kan nie wag vir my ML nie, nog net 3 weke – die week uitgesluit – en my plaasvervanger kom volgende week in vir 4 dae.

Lekker daggie vir julle !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 7 months ago #159847 by Paisley
dr. het gese na die estrogeen room behoort dit teen vandag opgeklaar te wees. But alas. niks. Hy het gese ek moet bel as dit nog nie opgeklaar is nie.

Maar ek wonder nou of dit nie dalk my normale siklus is nie, want ek wil my verbeel ek het ligte AF pyne - maar na 'n normale bevalling sonder pynverdowing is AF pyne niks.

Maar ek borsvoed eksklusief - so ek weet nie of ek sou ovuleer nie. Ek het al 'n paar maal vir die karnallie uitgemelkte melkies gegee sonder om dan weer uit te melk, en 'n klinieksuster het vir my gese as mens een voeding skip kan jy ovuleer en swanger raak...

Ankies, ek het nooit jou bfp storie gehoor nie. Sal jy gou weer vir my vertel samblief jong. Ek is soooo opgewonde saam met jou!

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 7 months ago #159843 by sexy~hexy
Pais ja...ek het van na die geboorte tot op 5 weke gebloei, maar wat net weird was, was dat ek gevloei het HEAVY vir 'n paar dae, dan skielik opgehou het, dan weer HEAVY gevloei het. Dis toe dat ek dokter toe is, en sy agtergekom het daar is ou bloed en nog plasenta wat agtergebly het. Hulle se mens vloei 2 - 6 weke na kraam, so dalk moet jy net weer gaan vir 'n inwendige check-up Pais?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...