More more dames,
Elrike, ek is bly jou seuntjie is darem ok.
Marie, aag dis so lekker om so laaste kuiertjie in te kry voor M kom. Ek is bly jy het dit geniet en dankie tog hy het nie besluit om hallo te se vir die wereld nie.
Hexy, ons hou maar duim vas.
Hi Klipster, bly om te sien jy kom kuier nog hier.
Ankies, lyk of jy darem beter voel vanoggend, behalwe vir die naarheid.
Slakkie, ((((HUGS)))), toemaar jong, dit lyk vir my die meeste IUI’s werk in elk geval eers met die tweede een. Ons hou vir jou duim vas vir dan, maar hoop dis nie nodig vir ‘n tweede IUI nie.
Cornel, lekker, ek is ook nou sommer lus om iets te bak.
Drix, nee, ek is sommer geskok oor jou skoonsus, miskien moet jy nou die nuus spoil en die hele familie laat weet sy is swanger. Sjoe dis ‘n slegte ding man. Hoe kan mens so wees. Sy vir haar hier is ‘n paar dames wat die baba graag sal wil aanneem. O, maar ek is bly dit gaan goed met jou en jou mannetjies, dis nogal lekker as hulle so vreeslik beweeg. Nou is ek lus vir kaaskoek, ek gaan sommer vanaand kyk vir daardie pakkies.
Ella, jy moet darem nie net na kilo’s kyk nie, meet jouself, dan gaan jy sien of jy darem verloor. Ek is nou geen ekspert nie, maar soos jy oefen bou mens mos spiere en spiere weeg ook gewig. Jy is so positief en sterk, ek is seker jy gaan by jou doel uit kom.
Ai Strikkels, ek is sooo jammer jong. Moet jy nie maar terug gaan na jou FS dr nie ? Ek stem saam, kry vir DH getoets, jy sukkel jou jack af, maar die fout is dalk nie eers by jou nie, maar by ml en dis dalk iets so klein dat dit met ‘n pil of ‘n ding reggemaak kan word. My hart breek vir jou !!
Hi Ansa, lekker om van jou te hoor en so bly MJ en jy doen so goed. Het julle nie ‘n onderwyser by die skool wat houtwerk kan doen nie, as julle het, vra hom om te help.