× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 7 months ago #153359 by KarinM
Jip... het besluit tuis bly is bes... Veiliger in elk geval. My BH word ook al hoe erger en ek het reeds hierdie voorgevoel dat my engeltjie dalk nie gaan wag vir die geduldige dr nie... LOL.

Driekie - het jou seuna al gedraai of is hy nog brug? En hoe lyk jou vrugwater? Wanneer sien jy dr weer?

lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/0w8WPCH.jpg[/img] [/url]

File Attachment:

11 Year old Daugther - Arina
4 Year old Son - Reuben
Baby Girl - Kiana

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 7 months ago #153358 by Lia
Hi M2M, bly om van jou te hoor. Shame man, waarvoor word monstertjie geopereer. Sjoe Liam groei baie goed.

Ansa, ek hoop julle kry mooi 4D scan phodies, ons 25 weke 4D was baie mooier as ons 29 weke een. Maar geniet die 4D, jy kan alles so mooi sien. Sjoe tyd vlieg regtig ne, voel net of tyd nou vir my stilstaan.

Sjoe lalie, jy is gelukkig dat dok so vroeg raai. Ek hoop dis nogsteeds volgende week ‘n dogtertjie. Nou kan julle aan name begin dink. Baie Geluk !! En jy het pragtige scans, ek love die vroee scans terwyl hulle nog so klein is.

Karin, baie geluk met die nuwe pienkvoet in die familie !! Oi, wat die ry aanbetref, dr het Vrydag (31.5 weke) gese dis ok om ‘n 2.5 ure trip te doen en ek was fine gewees, maar ek weet nie van 5 nie. Ek dink as jy dit doen moet jy maar net gereeld stop en jou bene rek – en vat maar ‘n bottel vir piepie, jy weet nie wanneer jy dit gaan nodig kry nie.

Hexy, ons hou duim vas.

Ella, ek het nie besef hoe naby April is nie, een van die dae……

Drixter, wanneer sien jy weer dr ? Toemaar, te danke aan skoonma gaan ek net 6 weke af wees en dan ook terug kom werk toe, ten minste kan Lianey saam my kom tot na die winter. So ons sal saam kan chat oor min slaap....lol.

AFM: My babyshower is die naweek, ek sien vreeslik uit. Ek is nie seker wat die beplanning is vir die dag nie, maar ek weet waar en wanneer. Kan nie wag nie, daarna kan ek ook my goed in plek kry, koop wat ek nog kort en die tas pak. Ek raak nou bietjie angstig om dinge in plek te kry.

Lianey draai nou vreeslike draaie vandag, of dis hoe dit voel en daar is gereeld ‘n punt wat iewers trek. Dis lekker as sy so besig is.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 7 months ago #153353 by sexy~hexy
Ek het toe gister by Spar daardie Cheesecake gaan koop...sal kyk om dit in die week of die naweek gou te maak ;)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 7 months ago #153349 by Driekie
Hehehe - nee jong my werk is van so n aard dat ek in elk geval as volg werk

tussen 7:30 en so 9:30/10:00 laai ons die trok af en doen al die papier-werk daar-rondom en die res van die dag is dit n kwessie van antwoord emails en bel rond en/of antwoord oproepe

15 years 7 months ago #153339 by ella~bella
Driekie, maar jy sien kans vir baie! Ek dink dit vat baie om gedurende jou kraamverlof te werk.

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11

15 years 7 months ago #153335 by Driekie
Jong Cornel - ek gan nie helemal helemal ophou werk en official kraamverlof vat nie...ek is nog besig om met die base te onderhandel oor n manier waarop ek van my huis af kan werk vir n maand of twee .. maar ek besef dat ek dit nou gedoen moet kry want elke dag is n dag nader aan Eoin se geboorte..

15 years 7 months ago #153320 by ella~bella
Strikkie, ek kom so stadig maar seker reg vir April... ek moet nou net eers gewig verloor, want ek wil nie nog optel na swangerskap nie... so my aandag is gelukkig nie te veel op April nie!

Ek dink jy moet net daar afspraak by dr maak vir ML dat hy getoets kan word. Dan is dit uit die pad. Bite the bullet.....

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11