Driekie, ek het amper vir jou kom kuier.... my man se kredietkaart het verval, en toe vra hy dit moet Zeerust toe gestuur het. Oh my hat, wat 'n vertraagde plek! Zeerust het actually minder as Gaborone!
Ek is by die gym... geniet dit vreeslik baie. Het 'n personal trainer. Ek moet eers verduidelik. Dis mos afrika, so ek met my ligte vel en ligte hare staan nogals uit... ek is die enigste een van my soort by die gym. Ek het nou al buddies gemaak met die wat elke oggend dieselfde tyd as ek daar is, en sommer die personal trainer ook. Weet nie altyd hoe hulle koppe werk nie, maar as ek hom boek, dan vra hy R40 'n sessie, maar as ek hom net vra as ek gym, dan is dit verniet! So ek vra hom net en dan doen hy die gratis. Weird....
So ja, ek oefen baie hard. Dit moet oor 3 weke 'n verskil maak. Sal maar sien tot dan!
Jong Cornel, jy kan my niks vertel van daai skaal nie. Dis hoekom ek nie een het nie. Ek gaan weeg en meet een keer per maand by Curves, want hulle het goeie toerusting... ja ek het Curves ook 'n "go" gegee, maar dit werk net vir mense wat nog nooit geoefen het nie.