Hallooo julle!
Jammer ek was so skaars die afgelope twee dae, ons het training gehad so ek kon net hier en daar in loer en probeer opvang!
Ek gaan maar skaars wees die res van die week ook want more begin ek met 'n forensiese oudit by een van ons kliente - sien GLAD nie uit daarna nie...hulle vermoed bedrog en dit sit groot pressure op ons om dit op te tel - en ek wil net slaap lol. So ek gaan redelik besig wees vir die volgende ruk!!
Verskoon my as ek nou nie alles onthou nie - aarde mense ek kom agter 'n begin 'n preggie brain kry!!!! Ek is soos 'n sif!!
Anje - Dit klink so lekker die nuwe karre. Watse kar is dit? My dh karring ook nou ons moet 'n nuwe kar kry en ek is sooooo lus vir die nuwe Kia Sportage maar nou ja, sal eers kyk hoe lyk geld sake na alles gekry het vir babatjie

Hoe was Saterdag se meeting gewees?
Ella - ek is so so bly die FS het vir jou sulke goeie nuus gegee!!! Whoohooo - hier kom ons Januarie 2012 babatjie ag dit gaan so great wees! Wens ek het in die Kaap gebly dan kon ek jou vir koffie kry April daaronder want dit sal jou LAASTE keer wees wat jy mag koffie drink vir 'n ruk....
Ankia ek is bly jy voel nog so goed!! Voor jy jou oe uitvee is dit scan tyd whoohoo!
Slakkie - ek onthou so goed hoe ek ook gepanic het toe my ML die spuit tik met sy vinger en daar pop 'n paar druppels uit - arme man was uit getrap lol. Maar Ella is doodreg - jy sal 100% fine wees en baie sterkte met more se IUI!! Ek weet sommer dit gaan goeie nuus wees!
Strikkie - ek kon nou nie lekker onthou nie maar jy is nou amper weer tyd om te toets is dit nie???
Hexy en Cornel - dankie vir daai stukkies wat julle gepost het (Hexy se email en Cornel se dagstuk)! Laat mens sommer beter voel as jy 'n lang dag gehad het!
Jooste - ek hou styf duime vas dat dinge nou vinnig vir jou gaan gebeur ook fxfxfxfxfx. Gaan mal die siklus en bd jou hart uit
Kriek - sjoe lank laas van jou gehoor!! Hoe gaan dit? En met die "nuwe"wel nou al oue - werk!?
Karin en Marie - ek kan nie glo julle is al so ver nie!!! Dit is soo exciting! Marie daai kamer lyk stunning!
Tienks,Driekster, Klippie, Morgan, Ansa - hoe gaan dit met julle almal?
AFM: Ek kan nou nie meer wag vir ons scan oor twee weke nie!! Ek is einde van hierdie week 11weke, dit voel vir my of elke week 'n milestone is wat mens bereik. Dis wonderlik! Ek hoop rerig die dok kan vir ons "raai"vir die geslag op ons 12 weke scan maar andersins ons het 'n 4D gebook vir 16 Februarie dan is ek so net oor 14 weke (ek dink??). Elk geval die vrou van 4D scans (kan nou nie haar naam onthou nie) het gese sy sal vir ons 'n scan doen juis om geslag uit te vind en sommer net so vir tussen in as 'n lekker bederf voor die volgende scan! Ek kan nie wag nie en hulle pryse is baie redelik eintlik!
Ek sal weer so hier en daar probeer inloer!! Ek moet hierdie week nog begin midwifes ook interview op die foon - weet nie waar ek tyd gaan kry vir dit nie!! Ankia kan jy nie dalk vir my 'n goeie midwife verwys na nie? Ek kan dalk met haar begin dalk en 'n afspraak opstel - jy gaan ook mos Genesis toe!! Dit sal eintlik baie help!!
Ta-ta julle tot later!