Middag dames!
Ek wil net graag ietsie met julle deel en veral met die van ons wat sooooooo SUKKEL!
Engel uit die Hemel
Ek het nie in 'n Christenhuis grootgeword nie,maar my ouma het wel vir my 'n Bybel gegee. Toe ek en my man al 14 jaar getroud was,was daar steeds geen kinders nie. En die Bybel van my oouma het op die rak bly le....tot eendag. Ek het van die ginekoloog af gekom nadat hy my aangeraai het om daarmee vrede te maak dat ek nooit kinders sal he nie.
Ek het huis toe gegaan en vir die Here gevra: "Kinders kry kinders en daar is soveel kinders in weeshuise. Hoekom het U my dan op hierdie aarde gesit?" Ek het gesit en 'n brief aan die Here begin skryf: "Here,ek wil net my engel uit die hemel bestel. Ek sal mooi na haar kyk,want ek weet U leen haar net vir my. Sy sal altyd vir my precious wees. Ek belowe om net die beste vir haar te gee. Sy moet lang hare he,haar pa se groen oe en sy moet lank wees." Ek het die brief toegevou en in die Bybel gebere. Tyd het verloop en ek het van die brief vergeet. Op 'n dag het ek onverklaarbaar siek begin voel. Die dokter se uitspraak was ongelooflik: Ek was sewe weke swanger!!!!!!!
Sien dames,daar is weer eens 'n bewys!!!!!!!! BY GOD IS NIKS ONMOONTLIK NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!