More dames!
Ankia!!!

Dis sulke great nuus wat my vanoggend begroet!! Sjoe, baie baie geluk jong! Mag dit 'n wonderlike, gesonde en gelukkige swangerskap wees vir beide jou en manlief.
Het nie alles opgevang nie, want ek het werk om in te haal. Het gister die dag af gevat, my seuntjie het gister verjaar, 4 jaar oud. Ons het hom Plettenberg baai toe gevat na Monkeyland toe, hy wou al so lank graag gaan. Het dit baie geniet, was defnitief 'n ondervinding wat ons nie gou sal vergeet nie!
Daardie apies is flippen slinks en slim en fearless! Ons het vir ons burgers bestel daar en buite gesit sodat die kinders die apies kan dophou wat so mak daar rond baljaar en vir die mense kyk. Toe kom daar 'n klompie en sabotage ons en steel my en manlief se kos van ons borde af!

Dit was ongelooflik, die klein boggertjies.... My burger was darm al halfpad, maar manlief was op die foon toe het hy nog nie eens ge-eet aan syne nie. En daar sit Kees se niggie (ja, 'n wyfie met kleintjie of die rug) hoog en droog op 'n tak en smul aan manlief se burger patty. Haha. Was vies gewees want dis duur en die restaurant aanvaar nie verantwoordelikheid nie, maar dit was ook snaak gewees.
So wees gewaarsku - as jul ooit na so plek gaan, MOENIE buite eet nie...
Verder gaan dit goed met my en Kiana. Die warm weer het darm gebreek en dis meer draaglik, voete nie so geswel meer nie en ek voel ook gemakliker.
Kinders is nog by die huis, skool begin eers Maandag. Manlief ook nog op verlof (lucky fish) en ek sit maar en werk.
Hoop julle het 'n lieflike daggie! Moet nou eers weer my werk inhaal.