Hi Maart mammas!
Ek hoop dit gaan goed met julle almal. Soos die weer bietjie beter raak word die gemoed ook sommer beter aan die kant!
Ek word al meer opgewonde oor die kleintjie elke dag...
@Widget, darem lyk als fine met die bloed toetse dankie! Dr sou my laas woensdag laat weet het as iets fout was en ek het nog niks gehoor nie. So ek aanvaar dis goeie nuus. Ek het net nie besef dit gaan so duur wees nie, R1560? Sjoe. Maar dis seker nodig...
Jou baas moet maar sterk wees oor die nuwe nuus, al is jy nog nie lank terug van kraam verlof nie. Ek meen wat kan jy doen?

Laat maar weet hoe die "gesprek" gaan hoor
Ek weet nie van julle nie maar ek kan al verseker die veranderinge aan my magie sien!? Van maandag af bult dit half uit by die onderste deel van die magie. Ewe skielik half. Ek het gedink 13 weke is te vroeg nog om te begin wys? Maar ja, there is no denying it

Ek het darem nie pelvic pain nie though, dit verskil seker van persoon tot persoon?
Ek is seker dis 'n goeie ding though want mens se liggaam is hard aan die werk
@Angelique, so bly om te hoor als was goed op die scan. Dis great nuus. Nou kan jy gerus wees. Geluk met die nuus van die seuntjie! Dis so exciting. Ek kan nie wag om die geslag uit te vind nie! Jy is so lucking oor al die mooi toppies en rokkies wat jy gekry het! Dit help sommer baie.
Goed om te hoor van Mr price se kleure, ek gaan juis vanaand na die mr price toe by menlyn en hulle het noggals 'n groot section daarvoor.
@CHmum, so bly die band ding werk. Ek moet myne nog uitprobeer, sal seker volgende week of die week daarna nie meer 'n keuse he nie!

Wat die geboorte betref sal ek graag wil normaal maar defnitief met 'n epidiraal indien moontlik. Ek het al 'n paar vriendinne wat my dit aangeraai het....
@ Nixie, hoe het die scan gegaan? Kon julle geslaggie sien? Jammer om te hoor jy is nog so naar! Dankie vir die gerus stel van die normaal geboorte gee. Dit help!
Ek stem saam mens moet regtig 'n support system in plek he as baba hier is. My eie ma is ongelukkig 2 jaar terug oorlede maar ek gaan maar die skoonma en my "mamma" vriendinne inspan! En dan moet daai moederlike instink maar inskop
Lekker dag vir julle. Rus lekker die naweek. Pas julle op