heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 9 months ago #253780 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo julle almal hoop dit gaan goed met julle.

Ek kan nie meer wag vir scan Donderdag nie.

Groete

Elzette

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 9 months ago #253776 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More almal

Sjoe, dis maar baie stil hier, is almal klaar heerlik met verlof?

Irene - jy is klaar met verlof, maar jy moet asb nog kom vertel van jou scan!

Woensdag gaan ons vir die 20weke fetal anatomy scan - kan nie wag nie!

Hierdie naweek was heel lekker, behalwe vir die ligament pyne, maak nogal lê en omdraai moeilik.

Hier gaan niks by die werk aan vandag nie, die wat nog nie met verlof is nie het hierdie nou ook 'n langnaweek gemaak, so dis regtig baie stil.

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 9 months ago #253760 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
IreneL hoe was jou scan kon jy bevestiging kry oor die pienk.

OOOh julle ek is nou so vaak ek kan amper nie my oë oop hou nie.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 9 months ago #253757 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
hahahaha!! ons het die melk situasie vanoggend gehad toe daar pap geeet moes word en die melk is klaar en die ander gevries! :blink:

ek se ook dit is erger die 3de keer om. manlief moet onthou waar die kar gestop word, hy moet onthou wat alles gekoop moet word vir groceries, ek is nou absoluut 'n nul op die kontrak, funny genoeg tho, ek onthou darem nog hoe om my werk te doen :P

gelukkig is dit niks nuut vir hom nie, ek lees gisteraand iets wat iemand gepost het wat in die lyn was van, as die vrou swanger word, word die pa "ma en pa" vir die kids... in my case , soooo true! :side:

11 years 9 months ago #253753 by Marijke
Replied by Marijke on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
3xmom ek dink dit is definitief baie erger met die derde keer! My man was gisteraand so kwaad gewees omdat ek hom nie laat weet het die melk en brood is op nie sodat hy dit kon optel na werk en nie weer hoef te ry nie, maar ek sweer, ek vergeet die oomblik wat ek oor die kombuis se drumpel stap! Die kinders vra soms vir iets om te eet en as ek nie dadelik opstaan en dit gaan maak nie moet hulle my oor 5min herinner want dan het dit my heeltemal ontgaan!

Married for 13 years

11 years 9 months ago #253752 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More Julle,

Ek stem is hele paar dol dae!!

Ek werk nog tot die 19de toe. Maar ons het ons werk se afskeidsfunksie vandag.

my klagtes:

Sooibrand sooibrand en hoofpyne!! nou dat ek 13 weke is is die ergste naar darem verby, ek kry dit nog net in die oggende vroeg en die middae laat / vroee nag. maar my sooibrand sit... ek sukkel die hele week met hoofpyne, so ek dwing myself om maar water te drink maar sover help coke maar net vir 'n paar minute. ek kan geen medikasie drink nie want ek sit met Gastritis ook nog.... sod it is niks lekker nie. o en ek wil nog net slaap slaap slaap, ek slaap van 19:30 tot 1 en van 1:30 tot 5 dan is dit opstaan tyd. dis nou te se as die kinders en my wors nie nog intussen kom pla nie. :S

EEEEEEEENNNNNNN porridge brain het officially ingeskop, my man se nou al ek vertel hom dieselfde goed oor en oor minute uitmekaar.... ek begin wonder of hy 'n telepatiese vermoe het want ek kan nie onthou dat ek van die goed vir hom gese het nie... :blush:

wel julle moet 'n heerlike daggie en naweek he!!! :heart:

11 years 9 months ago #253751 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek is van vandag af met verlof, en my scan is 2uur! Dan gaan ons Karoo toe tot Maandag, honde, grondpad en al!

Ek is steeds elke keer so op my senuwees voor 'n scan, ai ai ai! Ek hoop dokter sal kan se of sy ook 'n dogtertjie sien!!

Klagtes by my is net steeds sooibrand, en die spier in my boud wat so seer is, veral as ek le. Sal bietjie by my dokter daaroor hoor vandag! Oh, en ek het ekseem binne my een elmboog. Ek het asma so ek het dit altyd liggie gehad toe ek jonk was en my bors nie lekker nie, nou het ek dit sommer weer, maar ek lees swangerskap kan ekseem terug bring en/of vererger!

Ek is ook nou op daai stadium waar my maag net vet lyk, asof ek te veel geeet het! My jean bereik nou sy laaste dae van pas, maar gelukkig het ek baie rekbroeke.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment: