Twinkle, haha ja ekt 'n program gekyk wat beide keisers en normale geboorte gefeature het (One born every minute op DSTV), en nie een van die twee opsies lyk na maanskyn en rose nie!
Ek dink nie ek mind die duurte van die kraamproses nie (nou nie dat ek sal weet nie, dis my eerste keer!), ek wil wel net rerig graag NIE geknip word nie, ek is verskriklik bang daarvoor en sal dan eerder 'n keiser wil he.

'n Vrou by my werk het my so bang gepraat met haar ervaring, sy moes geknip raak, baie erg, en het byna 'n jaar daarna probleme gehad. Ek weet mens moenie mens self bang maak nie, en ek dink nie sy wou my aspris bang maak nie, maar nou is dit in my kop! Ek sou graag dit wil probeer vermy, maar ek veronderstel op die ou einde moet mens dit vat soos dit kom!
Zettie, laaste ruk het ek nou en dan vir baie kort periodes bietjie kopseer gekry, maar soos ek verstaan is dit ook maar ongelukkig 'n simptoom! Ek het n nuwe bril gekry, nou weet ek nie of dit baba is of die bril wat dit veroorsaak nie - bygese my kopseer was rerig nie so erg dat ek eintlik kan kla nie, touch wood!