Ek het ook nie gegaan op toer deur die hospitaal nie. Ek en ML het van die begin af besluit dit is die hospitaal wat ons wil gebruik... ons ry eerder die 37km in hospitaal toe van die huis af as om by Unitas wat net 22km van ons is te gaan.
ek het ook nie die voor geboorte klasse gedoen met enige van my outjies nie. dieselfde redes as Twinkle, net ek het nooit by normaal kraam gekom nie. al myne was spoed/nood keisers.
ek is mal oor die maternity ward staff, hulle gaan regtig uit hulle pad om die lewe vir jou gemaklik te maak. almal koer oor jou en maak seker jy is gemaklik - presies wat mens soms nodig het wanneer jy regtig nie lekker voel nie en jou ma baie ver is

ens. al wat ek laasweek gemis het was die 5 am tee. hulle het nou 'n ander catering company so dit was 'n aanpassing. maar nou weet ek so ek gaan ekstra drink goed saam sleep hospitaal toe volgende keer.
ek het na laasweek besef ek gaan my sakke moet begin pak. of soos HBWoman moet lysies maak vir ML - die arme ou het darem die keer alles gepak gekry, maar die huistoe gaan klere was 'n krisis. hehe, gedink ek gaan die volgende paar weke vat en tasse pak, en bad tassies pak dan is ek gesettle. Ek gaan ook weer die sak koop by die hospitaal wanneer ek gaan bed boek dan weet ek ek is gecover dit is dan net vir laai en ry as ek nou weer skielik opgeneem kan word.
dr het my toe terug gebel. was 'n UTI (urienweg infeksie - slegte ene) en sy het ook gewaarsku dat ek dit weer kan kry. so nou neem ek maar kennis van alle pyne ens in my lyf, goed wat ek vroeer afgeskryf het as maar net deel van swangerskap.