Hallo almal!
H, moenie alleen voel nie, ek dink ons almal alternate maar tussen trane en woede.
My hofsaak is vanoggend uitgestel tot die 21ste September. Ek het dit verwag, maar mens stress maar altyd. God was goed, een van my vriendinne was wraggies ook daar vir haar onderhoud saak, so ons het lekker gesit en kekkel. Van al die senuwees vergeet. Hopenlik sien die ex en sy prokureur nou dat sy saak fataal is, hy dagvaar my vir 50% skoolfonds, maar hy verdien dubbeld my salaris! Ek dink regtig hy was onder die indruk dat ek meer verdien. Shame....
Nou kan ek al die stress agter my sit en uitsien na my gynae afspraak Donderdag en BS die naweek!
Ons het die compactum laat design Saterdag, wag nou vir die Quote sodat hulle kan begin bou aan die ding. Die kas gaan omtrent 2.8m lank wees, met 'n hangkas gedeelte, groot laaie, en rakke. Manlief is klaar met die houtvloer, so nou not net die border! En dan moet hy die cot tackle.....en die onderste vloer se nuwe vertrek...
Ek hoop julle het almal 'n wonderlike week vol aangename verassings!!!!
PS. Ek voel soos 'n nuwe mens nadat ek die Diabetic Dieet begin volg het! Dat suiker 'n mens so sleg kan laat voel!