More julle, is nie so gereeld op die site nie, maar loer darem net so nou en dan in om te sien hoe dit gaan.
Kyk ek kan nou nie meer wag vir boetie nie, ons het besluit sy naam gaan Ruben wees, maar het nog nie my BS gehad nie en het soos in niks nie, my dogtertjie se pienk goed gaan nie lekker werk nie, en haar bottels wat ek gebruik het was my suster se tweeling sin en hulle wil nie meer lekker toe maak nie,so ek sal dit ook moet kry, so die naweek maak ek my lys en sal dan sodra ek my BS het (ek dink dit is die einde van die maaand)sal ek die goed gaan koop wat ek wel nog nodig het!
Ek het laasweek so gelag, my skoonsuster se seuntjie (is nou 7) het vir my gesê, weet Tannie wat, my ma en haar vriendinne gaan vir Tannie 'n verassing hou, my skoonma het hom amper bygekom want hulle wou nie hê ek moet enigsins weet dat hulle vir my 'n BS gaan hou nie, maar toe sê hy, ek het mos nie gesê watter verassing nie, ons het so gelag!!!
Skies ek weet nog nie mooi wanneer almal van julle se datums is nie, maar my bed is sover geboek vir die 17de Sep, sal seker beter weet as ek die 5de Aug weer dok toe gaan.
Julle moet almal 'n vreeslike lekker daggie hê, en sterkte vir almal vir die laaste paar weke.
Tata