file September 2010 mammas

16 years 3 months ago #58408 by Natsie
Replied by Natsie on topic Re:September 2010 mammas
Hanlie dis geen probleem nie, ek vergeet veel erger dinge as dit! lol

Sal my nie glo nie maar heck ek is nou so naar wil sommer net huis toe gaan en op my bed gaan lê en slaap! Elke dag hier by 13:00 begin ek sleg voel en dan weer hier by 14:30 voel ek weer beter?

Gister toe ek by die huis kom het manlief die heerlikste kossies op die tafel en hy het my skoene kas, sy klere kas en al die kombuis kaste reg gepak. Ek sit al 2 maande en worrie oor die kaste wat alles deurmekaar is en het eergister aand 'n emotional breakdown gehad daaroor sal julle sê ontrent getjank en as hy my vra wat aangaan sê ek net niks nie ek voel maar net so tot op 'n punt toe sê ek maar vir hom ek worrie oor die kaste wat so erg ongeorganiseerd is en ek weet nie wanneer ek die tyd en die krag gaan hê om dit te doen nie omdat ek nie vroeë kraam verlof gaan vat nie en dinge sal nou moet in plek kom! Hy werk vreemde skofte bv. laas week het hy net tot Donderdag gewerk en is Vrydag, Saterdag, Sondag, Maandag & Dinsdag af werk eers weer Woensdag so hy het tyd om dit te kon doen! Hoera! Nou nog net my eie klere kas en dan Micah (die ou spaarkamer) se kas wat reg gepak moet word! Dan moet hy nog die baba kassie afskuur en wit kry en 'n kassie vir die kamer muur maak dan is Micah se kamer sorted! Ek het darm laas naweek Jean se kas reg gepak whoop whoop!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 3 months ago #58367 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Pas terug van my 2de 4D scan....en Hanlie jy mis regtig niks. Teleurstellend eintlik. My gynae se pics is baie beter, en ek gaan dit vir hom se ook Donderdag. But ouma het dit darem geniet.

Natsie......that's your story.....stick to it! Hahahaha, ek vote jy kry jou JJ Cole! Ongelukkig is daar nie een wat regtig my oog gevang het nie, dis seker why ek nie op een aangedring het nie.....but ek het 'n baie mooi Guess gesien....

Ek is bly om te hoor nog iemand stick by een kleur! Maak my minder soos 'n freak voel! Ek het net pienk. En probeer mense op 'n mooi manier inlig dat ek net pienk soek. Familie het my nou die dag so skeef aangekyk oor my pienk frenzy, but sorry my poplap gaan nie in groen, geel of rooi gesien word nie. Tensy dit saam met oorheersend pienk is!

39 werksdae oor....ek tel dit nou al om my sanity te behou, want anders sit ek myself nou al op ML!!!!

Hoop julle het 'n lekker dag!

PS. Invest in satyn PJ's! Beste ding since coke!

16 years 3 months ago #58273 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
Hi Natsie

Skuus ja, ek het deurmekaar geraak tussen jou en happy girl, moenie vra hoe nie....dalk die swangerskap...

Hanlie

16 years 3 months ago #57819 by Natsie
Replied by Natsie on topic Re:September 2010 mammas
More more

Ek stem saam met Eileen die scan is nie so moerse big deal nie, jy kan sien hoe baba gaan lyk ens maar come to think of it lyk al die scans sortof dieselfde? My male en sê dat dit lyk soos sy boetie ens ens maar 'n mamma self kan mos nie self sien soos wie haar kinders lyk nie almal sê my seuntjie lyk net soos ek maar I don't know?

Eileen so bly jul het nou tot 'n besluit gekom en dis 'n pragtige naampie!

Ja die sak is nie 'n opsie nie dis 'n essential lol maar hoor nou sy opinie met jean het hy vir my 'n JEEP sak gekoop en hy sê nou dat ek een het en hom moet gebruik toe sê ek nee maar dis sy overnight bag lol ja almal het vir my gelag want my seuntjie wat nou 4 is het 2 keer by sy ouma hul gaan slaap van hy gebore is waarvan my pa hom een keer 3:00 in die oggend moes huis toe bring want hy het gehuil en hulle kon hom nie laat ophou huil nie so ja asof my kinders elke dag gaan uitslaap! Maar nou ja sal maar sien oor die sak dink tog hy gaan my verras met die sak!

Hanlie ek dink jy verwar my, ek onthou daar was iemand anders wat ook nie wou weet wat die geslag is nie maar ek kan nie onthou wie sy was nie sal moet gaan terug kyk maar nie nou die tyd daarvoor nie! Ek het nie die geduld daarvoor nie dis een van die eerste dinge wat ek wou weet sal van my kop af gaan om nie te weet nie! Sal julle sê alles is blou! Met ons eerste een het ons begin groen en geel koop voor ons geweet het wat dit is en die keer het ek net besluit ek sal dit nie weer doen nie die blou of pienk is vir my net te cute en met die groen en geel het die mense gedink dis 'n dogtertjie wel daar was eintlik 'n paar gevalle wat hy blou aan gehad het waar mense steeds gedink het hy is 'n dogtertjie "oh my word" ek kon hoenders vang as hul dit gesê het en alles wat hy aan gehad het en om hom was blou!

Sal bietjie daardie forms van die hospitaal gaan uit haal en kom post wat alles in hul pakkie is!

Kan 9 weke nie net so klein bietjie vinniger verby gaan nie? Genade ek's ongemaklik! Veral by die werk sal julle sê my rug wil nie meer lekker saam werk nie! Wil nie vroeg met ML gaan nie so ek beplan om nog tot 20 Aug te werk en my keiser is geboek vir 24 Aug! Ek begin my kop skud oor die bright idee jong maar wil so lank as moonlik by Micah wees na geboorte en nie my ML op gebruik voor die geboorte nie!

Julle moet 'n stunning daggie hê en moet nou nie te hard werk nie hoor! lol

Hugs

16 years 3 months ago #57674 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Ek bid ook vir payday....eintlik die 29ste! Ek het eindelik 'n pink swing gekry, maar die pram en die onverwagse Pretoria trippie, was nie budgeted expenses vir die maand nie, so toe kon ek nie die swing ook nog koop nie. Gelukkig het die Babycity in Durban een, maar hulle kan dit ook ne regtig vir my hou nie. En ons gaan eers volgende Dinsdag Durbs toe. Ek bid maar baie baie hard dat hy nog daar sal wees!

Izibella se kamer lyk nog soos'n bouval! Net pleister mure en rou hout vloer. Sy beter nie besluit om vroer te try kom nie!

16 years 3 months ago #57644 by Hanlie
Dankie Eileen dit laat my beter voel, want al die mammas praat net van al die scans......maar dit is amper tyd.....Vrydag kry ons darem ook ons pram en camping cot....yeah dan sal my peanut se kamer ook begin shape neem.

16 years 3 months ago #57642 by Hanlie
Hi Natsie,

so het julle toe uitgevind dat 'n seuntjie is, was dit nie ook suppose to be om 'n verassing te wees nie??? en het jy nie laas gepeep en gese dit is 'n dogtertjie nie? Jammer ek is bietjie confused?

h